Jos sulla ei olis paljoa rahaa(tää iänikuinen aihe!),niin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysymys

Vieras
Menisitkö ja kävisit kampaajalla,vaikka ihan vaan leikkuuttamassa hiuksias ja kauneushoitolassa värjäyttämässä kulmakarvat sekä ripset???!!!Jos siis tililläs olis n.100e tai vähemmänkin ja laskupino ISO ja erääntyneitäkin jo suurin osa...?!

no en todellakaa.Itsellä se periaate että ensin maksetaa laskut ja ostetaa tarpeeksi ruokaa,sitte huolehditaa että lapsilla kaikki tarpeellinen (vaatteet ym) ja vasta sitten JOS jää rahaa nii hussaan johonki kampaajaan tai muuhun turhakkeeseen.Maksa ny ensi jotain erääntyneitä laskuja ja jätä pieni summa ruokarahaa ja mee kampaajalle sitte ku siihen on varaa.nyt sulla ei mun mielestä kyllä oo.

No en todellakaan mene. Teen kompromisseja. Kaveri voi leikata hiuksista huonokuntoisia latvoja pois, ostan halvan kotivärin hiuksille, ja kulmakarvat väritän kulmakynällä.

Kampaajalle / kauneushoitolaan vasta sitten, kun on sitä ylimääräistä rahaa.

Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
no en todellakaa.Itsellä se periaate että ensin maksetaa laskut ja ostetaa tarpeeksi ruokaa,sitte huolehditaa että lapsilla kaikki tarpeellinen (vaatteet ym) ja vasta sitten JOS jää rahaa nii hussaan johonki kampaajaan tai muuhun turhakkeeseen.Maksa ny ensi jotain erääntyneitä laskuja ja jätä pieni summa ruokarahaa ja mee kampaajalle sitte ku siihen on varaa.nyt sulla ei mun mielestä kyllä oo.

Nimenomaan,just sitä mieltä olen minäkin ettei niitä vähiä rahoja käytetä kampaamoon ja/tai kauneushoitolaan!!!!Tein vaan teille muillekin tän kysymyksen josta itsekin olen sitä mieltä ettei toi oo"järkevää".Siis kun mun yks tuttuni valittaa joka viikko ettei selviä eikä tiedä miten selviääkään,kun laskuja tulee ja euroja ei oo!!!??Niinpä olin ihan äimänkäkenä kun se ma.oli käyny kampaajalla ja tänään sit kulmien ja ripsien värjäyksessä!!!!Siis just joo....Rahaa ei oo(olis)mut tommoseen sit löytyykin!?!

Yhteistyössä