Jos sulla ei ole tekemistä, auta mua keksimään nimi =)

Kärppänä heinälatoon

Tunnettu jäsen
27.04.2007
14 912
42
48
Saatiin tällä viikolla tietää, että meidän vauva on kuin onkin tyttö, vaikka äitinsä on kovasti häntä pojaksi mieltänyt. :D No ei haittaa eikä pistetä vastaan, ihan yhtä tervetullut on, mutta meni nimi uusiksi. Meillä oli nimet valittu molemmille, mutta nyt ei tahdotakaan sitä tytön nimiyhdistelmää käyttää.

Joten keksittiin uusi etunimi ja kolmas nimi jo. Välistä puuttuu toinen nimi, joka pitäisi olla tosi lyhyt, mutta kiva. Nelikirjaiminen mielellään.

Jos sulla ei ole kiirettä, auta mua keksimään nelikirjaimisia tytön nimiä, mulla lyö pää ihan tyhjää... =)

Nättiä. :D Ei tarvitse olla erikoinen, ei tarvitse olla vanha tms. Oon käynyt mielessäni kaikki nelikirjaimiset nimet läpi a:sta ö:hön, mutta ei nappaa mikään. Nirsoko.. :snotty:

Sara on lähinnä, joka tällä hetkellä on johdossa, mutta sekään ei ihan täysin kolahda.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja kimallus harmaana :):
Meidän tytön (joka osottautuikin ultrassa pojaksi :D) nimeksi piti tulla Aida. Saat lainata sitä kun ollaan niin samiksia. :laugh:

:D Melkein pitäs, vauvat kun on jo lähes palstasisaruksia. :D Huomasitko muuten mun viimeisimmän lisäyksen meidän yhteneväisyyksiin... :whistle:

Juu. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Emilia on kaunis nimi. Meidän tytön toinen nimi :heart:
Mut hmm... Iida Emilia, Aada Emilia, Ella Emilia, Elle Emilia, Elli Emilia

Siitä piti tulla meille eka nimi, mutta mutta... Vasta viimeiset pari vuotta ajateltu, että jos meille tulee tyttö, se on Emilia. Mutta nyt kun se on tulossa, ei tuosta tulekaan Emiliaa ...paitsi kolmannelta nimeltään. Tai no kävisi tokaksi nimeksikin, jos keksisi kolmannen, joka sopii siihen perään. Ehdotin miehelle jo Emilia Aleksandraa, mutta sen mielestä tuo on liian pitkä ja hankala etunimen kanssa. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja kimallus:
Alkuperäinen kirjoittaja kimallus harmaana :):
Meidän tytön (joka osottautuikin ultrassa pojaksi :D) nimeksi piti tulla Aida. Saat lainata sitä kun ollaan niin samiksia. :laugh:

:D Melkein pitäs, vauvat kun on jo lähes palstasisaruksia. :D Huomasitko muuten mun viimeisimmän lisäyksen meidän yhteneväisyyksiin... :whistle:

Juu. :D

Kuis teillä muuten hurisee? Kaikki ok? ...meillä on tietääkseni. =) Tosin vauvalla on tällä hetkellä taas semmoinen hiljaisempi jakso menossa ja tietty äiti ei tykkää yhtään... :xmas:

Äh, hiljainen jakso näköjään päättyi just. Äiti vetäs pari palaa suklaata ja alkoi mahassa möllerrys.. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Emilia on kaunis nimi. Meidän tytön toinen nimi :heart:
Mut hmm... Iida Emilia, Aada Emilia, Ella Emilia, Elle Emilia, Elli Emilia

Siitä piti tulla meille eka nimi, mutta mutta... Vasta viimeiset pari vuotta ajateltu, että jos meille tulee tyttö, se on Emilia. Mutta nyt kun se on tulossa, ei tuosta tulekaan Emiliaa ...paitsi kolmannelta nimeltään. Tai no kävisi tokaksi nimeksikin, jos keksisi kolmannen, joka sopii siihen perään. Ehdotin miehelle jo Emilia Aleksandraa, mutta sen mielestä tuo on liian pitkä ja hankala etunimen kanssa. :xmas:

Meidän tytön kolmas nimi on Aurora.

Alkuperäinen kirjoittaja Hipsu:
Laitas joku erilainen (siis ei Emmaa tai Iidaa tai Oonaa, huh)
Eira, Aina, Eila, Alli, Mari, Olga, Heta, Kati, siis kunnollinen nimi!

No eikös se mene niin, että mikä on kenestäkin kunnollinen nimi. :D

Tällä hetkellä Sara on edelleen johdossa. Tuossa (yllä esitetyissä ) on monia, joita itsekin mietin, mutta jotka ukko sitten hylkäsi..

Ehkä tästä sitten tulee ... Sara Emilia. =)

No niin se tietty on!
Ja kun luin että Sara, niin tiesin jo ettei mun kunnon nimet ole niitä sun kunnon nimiä.
Meillä on yks keskimmäiseltä nimeltään Aina ja sitten et muita halua tietääkään.
Oikeesti on kyllä kivaa ettei saman nimisiä ole luokalla viittä niinkuin Sareja aikoinaan.

Yhteistyössä