Jos soittaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmali
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mimmali

Aktiivinen jäsen
17.04.2007
3 784
0
36
..kohtalaisen tärkeää asiaa kohtalaisen vieraalle henkilölle eikä hän vastaa niin milloin saa soittaa uudestaan? :xmas:

Taloasioista asiaa hänelle eikä vastaa ja viestiä en laita kun asia on sen verran laaja ja monimutkainen enkä tunne henkilöä mitenkään kauheen hyvin.

Soitin viimeksi 13:24,onko liian aikaista soittaa klo 14:00.
Tämä asia pitäisi siis saada hoidettua alta mahdollisimman pian että stressikertoimeni ei kamalasti kasvaisi. :|

Kiitos. :flower:

Olipas taas kysymys.. :D

HIH! Mä oon niin monta kertaa miettinyt myös tuota että koska kehtaa soittaa uudestaan!! Kyllä kehtaat soittaa jo klo 14. Ja tuskinpa se tahallaan on vastaamatta puhelimeen. Voithan jättää soittopyynnön vastaajaan niin soittelee sitten takasin.

Sitten on myös hyvä konsti soittaa vaikka tuntemattomasta nrosta välillä. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Julietta:
HIH! Mä oon niin monta kertaa miettinyt myös tuota että koska kehtaa soittaa uudestaan!! Kyllä kehtaat soittaa jo klo 14. Ja tuskinpa se tahallaan on vastaamatta puhelimeen. Voithan jättää soittopyynnön vastaajaan niin soittelee sitten takasin.

Sitten on myös hyvä konsti soittaa vaikka tuntemattomasta nrosta välillä. :saint:

joo mä käytän tuota kans, sit jos se kysyy et ootko koittanu soittaa ni : joo tossa puol kahen aikaan yritin :whistle: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Julietta:

Ok. :D
Jännittää niin hitosti soittaa kun en oo mitenkään henkilö joka osaa puhua asioista asiallisesti ja hyvin muutenkaan..

Soitin.Tuuttas varmaan 100 kertaa eikä vastannu.Kiva.Tosi ihana stressata,varsinkin näin raskaana ollessaan.Ja mun täytyy soittaa se puhelu kun mies on töissä joten ei pysty ja se ei yhtään halua soittaa virallisia puheluita.

Yhteistyössä