Jos sinusta tehtäisiin elokuva, kuka esittäisi sinua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blume
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
En tiedä. En usko, että minusta tehtäisiin elokuvaa. :laugh:

Eiku, jos mä saan kert itte valita, niin Reese Witherspoon:
reese-witherspoon.jpg

Tässä Reese on muuten aikalailla Sirkan näköinen!

Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:

Jaa, en tiedä, onko, mutta tuli mulle mieleen, kun veli joskus sanoi jostain elokuvasta, että olin tullut siitä kovasti mieleen, vissiin myös sen roolihahmosta. Mutta se leffa ei siis ollut niitä blondin kosto-leffoja. :snotty:

Jaa, en tiedä, onko, mutta tuli mulle mieleen, kun veli joskus sanoi jostain elokuvasta, että olin tullut siitä kovasti mieleen, vissiin myös sen roolihahmosta. Mutta se leffa ei siis ollut niitä blondin kosto-leffoja. :snotty:

:D
No jos ei välttämättä ihan näköinen, niin ainakin noi hiukset täsmää jollain lailla. Ja on kai teissä vähän samaa näköäkin...

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Spongebob:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Spongebob:
Gerard Depardieu pitkällä mustalla tukalla :laugh: :laugh:

:o , no älä ny!

:laugh: :laugh: juu, ei se ole yhtään mun näköinen, Gerard on paljon pitempi kuin minä :whistle: ja sitä paitsi mun elämästä tulisi aikas hemmetin pitkäveteinen ja tylsä elokuvä :ashamed:

:D , Mun elokuvasta tulis aika vauhdikas komedia. Ja aika paljon siinä kyllä olis draamaakin... :| .

Olen samaa mieltä kuin Carlos! :)

Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
oikeastaan vaan Shrek kävisi ulkonäkönsä puolesta esittämään mua...

Sherk :heart: :heart: Mutta mutta... Sherk on myös Herkkä sielu, kiltti, oikeuden mukainen, puolustaa heikompiaan, kärsivällinen ja ymmärtäväinen, avarakatseinen elämää syleilevä boheemi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
oikeastaan vaan Shrek kävisi ulkonäkönsä puolesta esittämään mua...

Mylene Farmer
http://images.google.fi/images?hl=fi&source=hp&q=mylene%20farmer&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi]

tiedän kyllä tämänkin Mylenen, mutta ei tämä kyllä sopisi ainakaan mua esittämään ...jos ulkonäköä ajattelee

Susan Dey nuorempana. Eli siis Grace Van Owen muinaisesta LA Law-lakisarjasta. Silloin kun tuo sarja oli 80-90 luvulla kuuminta hottia, sain kuulla usein olevani sen yhden asianajajan näköinen.:) Joo, olen edelleen hänen näköisensä, nyt minäkin jo lähes nelikymppinen.

Yhteistyössä