C
Carlos74
Vieras
Varmaan Bruce Willis. Mut sille pitäis tuunata vähän tota keskivartaloa lisää, ettei raukkaparka lähtis tuulen mukaan =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Spongebob:Gerard Depardieu pitkällä mustalla tukalla![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En tiedä. En usko, että minusta tehtäisiin elokuvaa.![]()
Eiku, jos mä saan kert itte valita, niin Reese Witherspoon:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Tässä Reese on muuten aikalailla Sirkan näköinen!
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Spongebob:Gerard Depardieu pitkällä mustalla tukalla![]()
![]()
, no älä ny!
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Tässä Reese on muuten aikalailla Sirkan näköinen!
Jaa, en tiedä, onko, mutta tuli mulle mieleen, kun veli joskus sanoi jostain elokuvasta, että olin tullut siitä kovasti mieleen, vissiin myös sen roolihahmosta. Mutta se leffa ei siis ollut niitä blondin kosto-leffoja. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Spongebob:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Spongebob:Gerard Depardieu pitkällä mustalla tukalla![]()
![]()
, no älä ny!
![]()
juu, ei se ole yhtään mun näköinen, Gerard on paljon pitempi kuin minä
ja sitä paitsi mun elämästä tulisi aikas hemmetin pitkäveteinen ja tylsä elokuvä :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Tässä Reese on muuten aikalailla Sirkan näköinen!
Jaa, en tiedä, onko, mutta tuli mulle mieleen, kun veli joskus sanoi jostain elokuvasta, että olin tullut siitä kovasti mieleen, vissiin myös sen roolihahmosta. Mutta se leffa ei siis ollut niitä blondin kosto-leffoja. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:oikeastaan vaan Shrek kävisi ulkonäkönsä puolesta esittämään mua...
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:oikeastaan vaan Shrek kävisi ulkonäkönsä puolesta esittämään mua...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:oikeastaan vaan Shrek kävisi ulkonäkönsä puolesta esittämään mua...
Mylene Farmer
http://images.google.fi/images?hl=fi&source=hp&q=mylene%20farmer&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi]
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Tom Lindholm
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:mutta helkkari täähän on ihan kuin minä, hiuksia myöten!![]()