Jos sinulla on ollut aavistus syntyvän vauvan sukupuolesta, onko se osunut oikeaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Limeoline
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika monella näyttäs aavistukset osuneet oikeaan!

Itse en ole edes mitään "ennusmerkkejä" etsinyt (mahan muotoa, raskausoireita, jne) , vaan ihan vaan puhtaaseen fiilikseen perustui ekassa raskaudessa tuo tunne.

Voi, kunpa nytkin osuisi oikeaan, ihan miehen vuoksi!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Molemmista olen "tiennyt". Esikoisesta hyvin vahva poikaolo alusta saakka, vahvistui ultralla puolivälissä. Kuopuksen odotus oli kovin erilainen kuin esikoisen, aavistin tytön olevan tulossa ja näin kävi.

Joitakin "klassisia" merkkejä oli (pahoinvoinnit, finnit, pissan väri :D ja mieliteot) ja sydämen sykkeet meni kuten pojilla ja tytöillä sanotaan.
Tota pissan väriä en ole kuullutkaan! Mitäs se tietää? Mulla kyllä väri vaihtelee sen mukaan paljon on juonut...

Se oli silloin alkuraskaudessa. Tytöstä tulee sellaisesta tummempaa, ruskean keltaista ja pojasta neonkeltaista! :D

Esikoisesta arvelin oikein, mutta lähinnä varmaan siksi, että anoppi ja mies toitottivat, ettei heidän sukuun tyttöjä synny. ;) Eli poikana pidin ja poika syntyi. Tuli myöhemmin kyllä tyttöjäki. :whistle:

Mäkin "tiesin" heti ekan kerran sydänäänet kuultuani, et poika tulee. Mies piti hulluna, kun eihän mulla ollut aavistustakaan, miltä tytön sydämensyke olis kuulostanut, mut jotenkin se tunne oli vaan niin vahva. Ja oikeassa olin.

kahdella ekalla kerralla oli vahvat tunteet pojasta ja tytöstä ja oikein meni tunteet. kolmannesta en osannut sanoa mitään, eikä ultrassakaan nähty. tyttö tuli

Tyttöö olen aina toivonut. Tytön myös tein! Myös ennustaja sanoi tässä muutama vuosi sittene ttä esikoisesi tulee olemaan tyttö. Kaikki muut kyllä povasi poikaa mahan perusteella....

Molemmista lapsista oli todella vahva aavistus. Esikoisesta oli tyttö tunne, ja tyttöhän sieltä tuli. Ja pojan kohdallakin aavistin oikein . Myös miehen siskolla oli raskaana ollessaan todella vahva poika olo, ja poikahan sieltä tuli :heart:

Ei todellakaan! Mulla on niin 100% tyttöolo, mut poika sieltä tuli. Inhoan yli kaiken kaikkia moottoripyöriä ja mönkijöitä, et menin miehelle sellaisenkin lupaamaan, jos poika tulee. Niin varma siis olin, että tyttö tulisi, mutta toisin kävi.

Yhteistyössä