P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Matkustan ja lomailen sekä shoppailen aivan riittävästi, joten niistä ei nyt ole puutetta. Säästötilikin on erikseen.
Ajattelinpa vaan aloittaa kokeilun, voiko sitä rahaa tehdä rahalla. Tuleeko raha rahan luo, kuten väitetään.
Aloitan tonnilla. Joka kuussa lisään koppaan 500-1000 lisää rahaa ja vuoden päästä ihmettelen tuliko takkiin vai kukkaroon.
Kiitos kovasti vastaajille ehdotuksista, jotka ei liity kysymykseen millään lailla, mutta kaipaisin tosiaan niitä vinkkejä, jolla rajan saa poikimaan.
No josko sulla on joka kuu laittaa lisää rahaa niin osta sijoitusasunto? Mutta osta se jostain peräkylältä, missä asunnot on halpoja. Vuokrat ei kuitenkaan halpene samassa suhteessa mitä asuntojen arvot...
En nyt sano esimerkkikaupunkia, mutta mun isällä esim on pari asuntoa joista makso 2 vuotta sitten n.30 000 euroa per asunto. Vuokra on n.400 euroa kuussa. Vastike 120 euroa. Kaupunki on vieläpä sellainen, että vuokra-asunnoista on kova pula eli hyvät vuokralaiset löytää helposti.
Ja kyllä noiden asuntojen arvokin on noussut tuon parin vuoden jälkeen jonkin verran, että selitä sinä siellä että "not". Neiti/rouva/herra laskee tuoton ihan itse.
En nyt sano esimerkkikaupunkia, mutta mun isällä esim on pari asuntoa joista makso 2 vuotta sitten n.30 000 euroa per asunto. Vuokra on n.400 euroa kuussa. Vastike 120 euroa. Kaupunki on vieläpä sellainen, että vuokra-asunnoista on kova pula eli hyvät vuokralaiset löytää helposti.
Ja kyllä noiden asuntojen arvokin on noussut tuon parin vuoden jälkeen jonkin verran, että selitä sinä siellä että "not". Neiti/rouva/herra laskee tuoton ihan itse.
Voisipa olla, että mökki olisi sijoituskohteena tuottoisampi. Ei vastiketta, ei ylimääräisiä kuluja ja vuositulot vuokraamalla helposti halvan paikkakunnan pikkuluukkua korkeammat.
Pistää miettimään.