Jos sinua epäillään palstalla keksityksi niin mitä teet? Teetkö mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuutilulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Enpä osaa sanoa.
Olen muutenkin niin huomaamaton, että minun kestää sanoa melkein mitä vaan, eikä kukaan huomaa. :D
Olen joskus kokeillut kommentoida jotain häröä, eikä juuri mitään vaikutusta ollut. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
eli kukaan ei kuvittelis että alkais päivästä toiseen vänkäämään asiasta epäilijöiden kanssa.. hmm mielenkiintoista..

Ajattelinkin, että tähän liittyy jokin salapoliisimainen taka-ajatus feikkikäytöksestä. Mutta entä jos kaikki tähän ketjuun vastanneet ovat feikkejä ja epäillyt oikeita?

niin.henkkoht mulle on ihan sama kuka on mikäkin - mielenkiintosta viihdettä vaan "kärähtämiset".. tästä ketjusta vaan tuli mieleen, että onko se niin että se koira älähtää aina johon kalikka kalahtaa.
sehään jo todistettiin että jos joku on liian hyvää ollakseen totta, niin se sitä tuskin onkaan (blume ) .

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
No ehkä mulle hetkellisesti tulis tarve todistaa olevani aito, mutta sitten toteaisin että ihan sama kun kerran mä tiedän olevani aito ja mun tuttuni tietää mun olevan aito niin se piisaa.

Mulla menis luultavasti myös näin.

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
eli kukaan ei kuvittelis että alkais päivästä toiseen vänkäämään asiasta epäilijöiden kanssa.. hmm mielenkiintoista..

Ajattelinkin, että tähän liittyy jokin salapoliisimainen taka-ajatus feikkikäytöksestä. Mutta entä jos kaikki tähän ketjuun vastanneet ovat feikkejä ja epäillyt oikeita?

:o :laugh: