Jos sikiö kuolee vatsaan rv 20 tietämillä niin onko itsekästä

• Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
On se kumma, että jos mies ei halua synnytykseen se on kusipää luuseri, mutta jos nainen ei halua miestä sinne se on ok.
On kumminkin hieman erilaista synnyttää kuollut lapsi. Jos nyt osaat hiukkaakaan eläytyä synnyttävän naisen tilanteeseen.
Yhtälailla se kuollut lapsi on myös miehen.
Kyllä, mutta synnytys on kivuliasta ja raskasta. Ja sen kokee nainen. Jos nainen joutuu sitten tukemaan sitä miestä siinä tilanteessa vielä, niin minusta se on liikaa vaadittu. Vaikka syntyisi eläväkin lapsi, niin kenenkään naisen ei ole miestä pakko ottaa mukaan. Niin asia vain on.

miehen surutyön kannalta on hyvä olla mukana vaikka on raskas hetki, saatte yhdessä hyvästellä. ja se on teidän molempien lapsi joka on kuollut-
meidän vauva kuoli 36 viikolla ja molemmilla on yhtä raskas paikka.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja www:
miehen surutyön kannalta on hyvä olla mukana vaikka on raskas hetki, saatte yhdessä hyvästellä. ja se on teidän molempien lapsi joka on kuollut-
meidän vauva kuoli 36 viikolla ja molemmilla on yhtä raskas paikka.
Mutta tuskin kukaan hyvästejä juuri silloin sanoo, kun synnyttäjä ponnistaa ja kärsii kipuja? Hyvästin voi tulla sanomaan, kun vauva on syntynyt.

Tuli tässä mieleen, että synnyttäjä saattaa pelätä, että miehen mukanaolo kuolleen sikiön synnytyksessä varjostaisi sitten kenties elävän vauvankin synnytystä.

anteeksi
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Ei ole itsekästä.Mä synnytin tasan 3 viikkoa sitten yksinäni kuolleen pikkuisen, meidän rakkaan "Aleksin", jonka viimeinen leposija on hautausmaan muistolehdossa.Meille tämä ratkaisu sopi paremmin.
Saanko kysyä, en pahalla, mutta oliko sinun edesmennyt lapsesi ns. "yllätyslapsi". Muistelen sinun/jonkun muun kirjoittaneen siitä täällä, että raskauduit, vaikka kierukka oli.

Alkuperäinen kirjoittaja anteeksi:
Ei ole itsekästä.Mä synnytin tasan 3 viikkoa sitten yksinäni kuolleen pikkuisen, meidän rakkaan "Aleksin", jonka viimeinen leposija on hautausmaan muistolehdossa.Meille tämä ratkaisu sopi paremmin.
Saanko kysyä, en pahalla, mutta oliko sinun edesmennyt lapsesi ns. "yllätyslapsi". Muistelen sinun/jonkun muun kirjoittaneen siitä täällä, että raskauduit, vaikka kierukka oli.
Saa kysyä ja kyllä oli.Aluksi raskaus oli suuri järkytys ja ajattelin jopa aborttia :eek: mikä on täysin mun omien elämänarvojeni vastaista, mutta lopulta ajatus raskaudesta ja kuudennesta lapsesta ei tuntunutkaan enää pahalle ja innolla ja rakkaudella :heart: odotin, mutta ikävästihän se sitten päättyi.Nyt oli minun vuoroni kokea menetys.

kuusikon äiti
Olen synnyttänyt kaksi kertaa kuolleen vauvan noilla viikoilla ja minulle miehen läsnäolo siinä tilanteessa oli ainakin yhtä tärkeää kuin elävien lastemme syntyessä.

anteeksi
Saa kysyä ja kyllä oli.Aluksi raskaus oli suuri järkytys ja ajattelin jopa aborttia :eek: mikä on täysin mun omien elämänarvojeni vastaista, mutta lopulta ajatus raskaudesta ja kuudennesta lapsesta ei tuntunutkaan enää pahalle ja innolla ja rakkaudella :heart: odotin, mutta ikävästihän se sitten päättyi.Nyt oli minun vuoroni kokea menetys.
Olen pahoillani ja otan osaa. Asia vain jäi mieleeni kun itse tulin muutama vuosi sitten kierukasta raskaaksi, mutta synnytin sitten kuitenkin kuolleena lapseni.

Olen pahoillani ja otan osaa. Asia vain jäi mieleeni kun itse tulin muutama vuosi sitten kierukasta raskaaksi, mutta synnytin sitten kuitenkin kuolleena lapseni.
Kiitos osanotosta ja pahoitteluni myös sinulle kokemastasi menetyksestä :hug: Saako kysä, että miten pitkälle raskaus eteni ennen kuin huomattiin pikkuisen menehtyneen?Selvisikö menehtymisen syy?

Mä toivoin ettei meidän pikkuista avata ja pyyntöni kuultiin.Jos verikokeista ja istukkanäytteistä ei selviä mitään, niin syy jää ikuiseksi arvoitukseksi.

Yhteistyössä