No ilman muuta menet sitten yksin. Siellä sun tehtäväsi ei ole tukea ketään.Alkuperäinen kirjoittaja :(:Kun tuntuu että minä olen vahvempi kuin mieheni henkisesti. Enkä kestäisi tuossa tilanteessa tukea miestäni.
Ihan ymmärrettävää. Mutta mun mielestä sun ei pitäs joutua alunperinkään kelailemaan, että jaksaako miehesi, kun juttu on niin rankka sullekin. Mut jos tolta tuntuu, niin totta kai voit mennä yksin.Alkuperäinen kirjoittaja :(:Kun tuntuu että minä olen vahvempi kuin mieheni henkisesti. Enkä kestäisi tuossa tilanteessa tukea miestäni.
ja minusta voit hyvin puhua hänelle, että tarvitset nyt tukea ja sitä että hän ei hajoa. Aina on myös vaihtoehto, että puoliso lähtee kesken pois jos tuntuu, ettei hän kykene olemaan tukena. Miettikää rauhassa ja kerro puolisollesi pelostasi ja tarpeestasi jne. Olkaa toistenne tukena ja voimana raskaana aikananne. Otan osaa suruunne!Alkuperäinen kirjoittaja :(:Kun tuntuu että minä olen vahvempi kuin mieheni henkisesti. Enkä kestäisi tuossa tilanteessa tukea miestäni.
Näin mäkin aattelisin. Se on molempien menetys, jos jättää toisen yksin niin ei hyvä. Jos ottaisit jonkun luottoihmisen mukaan miestä tukemaan jos ei kestä?Alkuperäinen kirjoittaja Nainen onneksi:Mä en varmaan kestäis sitä että en saa olla mukana mun lapseni syntymässä, kuollut tai ei, siksi ettei mun puoliso halua mua paikalle. Onneks siis oon nainen.
Ja musta tuntuis kyllä kamalata jos mun puoliso haluis sulkee mut ton tilanteen ulkopuolelle eikä kokis saavansa mun läsnäolosta mitään tukee. Oisin varmaan ihan paskana. Yksin kotona ootella.
:headwall: asiaton kommentti. Jos olisin sinä, häpeäisin.Alkuperäinen kirjoittaja -:On se kumma, että jos mies ei halua synnytykseen se on kusipää luuseri, mutta jos nainen ei halua miestä sinne se on ok.
Ai, minusta ei. Tottahan tuo on.Alkuperäinen kirjoittaja delfis::headwall: asiaton kommentti. Jos olisin sinä, häpeäisin.Alkuperäinen kirjoittaja -:On se kumma, että jos mies ei halua synnytykseen se on kusipää luuseri, mutta jos nainen ei halua miestä sinne se on ok.
Nimenomaan. Jos mies on se herkempi vielä niin varmasti tuntuis tosi pahalta kun ensin kuolee lapsi ja sitten jätetään asian ulkopuolelle koska oot niin "heikko".Alkuperäinen kirjoittaja ahma:Näin mäkin aattelisin. Se on molempien menetys, jos jättää toisen yksin niin ei hyvä. Jos ottaisit jonkun luottoihmisen mukaan miestä tukemaan jos ei kestä?Alkuperäinen kirjoittaja Nainen onneksi:Mä en varmaan kestäis sitä että en saa olla mukana mun lapseni syntymässä, kuollut tai ei, siksi ettei mun puoliso halua mua paikalle. Onneks siis oon nainen.
Ja musta tuntuis kyllä kamalata jos mun puoliso haluis sulkee mut ton tilanteen ulkopuolelle eikä kokis saavansa mun läsnäolosta mitään tukee. Oisin varmaan ihan paskana. Yksin kotona ootella.
On kumminkin hieman erilaista synnyttää kuollut lapsi. Jos nyt osaat hiukkaakaan eläytyä synnyttävän naisen tilanteeseen.Alkuperäinen kirjoittaja -:On se kumma, että jos mies ei halua synnytykseen se on kusipää luuseri, mutta jos nainen ei halua miestä sinne se on ok.
Niin, että siinä tilanteessa isän haluilla ei ole väliä?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:On kumminkin hieman erilaista synnyttää kuollut lapsi. Jos nyt osaat hiukkaakaan eläytyä synnyttävän naisen tilanteeseen.Alkuperäinen kirjoittaja -:On se kumma, että jos mies ei halua synnytykseen se on kusipää luuseri, mutta jos nainen ei halua miestä sinne se on ok.
Yhtälailla se kuollut lapsi on myös miehen.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:On kumminkin hieman erilaista synnyttää kuollut lapsi. Jos nyt osaat hiukkaakaan eläytyä synnyttävän naisen tilanteeseen.Alkuperäinen kirjoittaja -:On se kumma, että jos mies ei halua synnytykseen se on kusipää luuseri, mutta jos nainen ei halua miestä sinne se on ok.