Jos se vaan tietäisi... (turhis...pohdiskelua vaan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Minulla on töissä lyöttäytynyt "ystäväkseni" nainen, joka pitää meitä samanlaisina.
On meissä toki jotain samaa, mutta ei niin ratkaisevasti, että olisin samaa mieltä samanlaisuudestamme.

No, tämä nainen ei hyväksy ollenkaan homoseksuaalisuutta ja on muutenkin ahdasmielinen.
Olen kertonut hänelle omat mielipiteeni asioista, esim. että mua ei haittaa pätkääkään homot ja lesbot. Ja jos vaikka oma lapseni osoittautuisi sellaiseksi, en siitäkään järkyttyisi.

Mutta tosiaan työkaveri pitää minusta ja juttelee enemmän kuin muille ja poikkeavat mielipiteeni eivät ainakaan näettävästi häiritse häntä.

Mutta mitähän hän tykkäisi, kun tietäisi minusta totuuden. Olen bi-henkinen tyyppi ja hakenutkin seuraa toisista naisista.

Olisi tavallaan ihan mielenkiintoista tietää, miten välimme muuttuisivat, jos hän tietäisi....

En aio hänelle mitään kertoa, sen kun tässä vain mietiskelen. Että pitäisikö hän minua enää sen jälkeen kaverina.... On kertonut esim. harkitsevansa seuraamansa tv-sarjan jättämistä, koska siinä oli kaksi naista yhdessä..

Yhteistyössä