kohta piti tullaAlkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:Huomiseen? Sunnuntaihin?
Kohta voi olla millon vaan.Alkuperäinen kirjoittaja plääh:kohta piti tullaAlkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:Huomiseen? Sunnuntaihin?
Alkuperäinen kirjoittaja MakeY:Kohta on 5-20min sisällä. Tieteellisesti todistettu... :|
kenellä tuon todistitAlkuperäinen kirjoittaja MakeY:Kohta on 5-20min sisällä. Tieteellisesti todistettu... :|
kohta on tunnetusti 3 tuntia + hetkiset päälleAlkuperäinen kirjoittaja plääh:mulla on vaan 12 kaljaa juomatta niin kauanko odotella :xmas:
ei ainakaan naisen kohtaAlkuperäinen kirjoittaja MakeY:No ei voi olla enempää, kohta on oikeesti 5-20min...
varmaan itellään... jos se tulee 5-20 minuutin viiveellä... eipä oo hääppönen...Alkuperäinen kirjoittaja plääh:kenellä tuon todistitAlkuperäinen kirjoittaja MakeY:Kohta on 5-20min sisällä. Tieteellisesti todistettu... :|
Tätä taktiikkaa pitää itekkin käyttää..Alkuperäinen kirjoittaja päätön:kohta on tunnetusti 3 tuntia + hetkiset päälleAlkuperäinen kirjoittaja plääh:mulla on vaan 12 kaljaa juomatta niin kauanko odotella :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiekuva Kinkku:Sunnuntaina. Sanoo tekopyhästi 38 vee, jolla paaaallllljjjjjoooooooonnn kokemuksia takana.
kohta voi olla jopa ylihuomennaAlkuperäinen kirjoittaja pintelin:Tätä taktiikkaa pitää itekkin käyttää..Alkuperäinen kirjoittaja päätön:kohta on tunnetusti 3 tuntia + hetkiset päälleAlkuperäinen kirjoittaja plääh:mulla on vaan 12 kaljaa juomatta niin kauanko odotella :xmas:
Soita sille??Alkuperäinen kirjoittaja plääh:kohta voi olla jopa ylihuomennaAlkuperäinen kirjoittaja pintelin:Tätä taktiikkaa pitää itekkin käyttää..Alkuperäinen kirjoittaja päätön:kohta on tunnetusti 3 tuntia + hetkiset päälleAlkuperäinen kirjoittaja plääh:mulla on vaan 12 kaljaa juomatta niin kauanko odotella :xmas:
paitsi mun kohta oli 2 viikkoa :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Soita sille??Alkuperäinen kirjoittaja plääh:kohta voi olla jopa ylihuomennaAlkuperäinen kirjoittaja pintelin:Tätä taktiikkaa pitää itekkin käyttää..Alkuperäinen kirjoittaja päätön:kohta on tunnetusti 3 tuntia + hetkiset päälleAlkuperäinen kirjoittaja plääh:mulla on vaan 12 kaljaa juomatta niin kauanko odotella :xmas: