Jos saisitte yhteensä kolme lasta ja saisitte päättää niiden järjestyksen, kumpia tulisi enemmän ja kumpi ensin jne.?

• Viestiketjun aloittaja Mutsy
  • Ensimmäinen viesti
juuhs
Meillä kolme poikaa ja se on jees. Jos olisin lapseton, mun olisi helpompi miettiä tuota kysyttyä asiaa kylmästi sellaisenaan. Nyt tuntuu siltä, että jos kolmen pojan äitinä ottaisin tytön/tyttöjä mukaan kokoonpanoon, niin se tarkoittaisi sitä, että olisin valmis luopumaan jostain/joistain omista pojistani. Enkä tietenkään ole halukas sellaiseen.

vrs
Kahden poikamme lisäksi kelpaisi kyllä vielä pieni prinsessa, vaiken nyt varsinaisesti vauvan perään haikailekaan. Eli poika-poika-tyttö. Itsellänikin on kaksi isoveljeä ja se on kiva.

Minulla on kolme tytärtä. Ja he ovat syntyneet juuri oikeassa järjstyksessä. Jos olisin saanut kuopuksen ensimmäisenä voisi lapsilukumme olla pienempi:D
Meillä sama...3 tyttöä ja jos olisin saanut keskimmäisen ensimmäisenä, olisi lapsiluku jäänyt ehkä yhteen. Olisi saattanut jäädä siihen kahteenkin, ellei haikari olisi tehnyt meille yllätysvisiittiä :D

Mutta kysymykseen siis vastaan tyttö-tyttö-tyttö. Mä kun olen haaveillut että saisin 5 tyttöä :)

..
Tyttö, tyttö, poika. Ihan fiilispohjalta ja järkisyykin voisi olla: kaksi ekaa menis samoilla varusteilla osin ja sitten kun vaatteet olisi kahden lapsen jälkeen loppuun käytetty, niin pojalle raaskisi ostaa uuttakin taas :)

Cik
Meillä on yksi poika ja toinen tulossa (poikaa toivoinkin). Nyt ainakin tuntuu siltä, että haluaisin sitten kolmannenkin olevan poika. Ja toivottavasti joskus sen saan selville ja meille kolmas tulee!

Äippä haaveilee
Meillä on nyt puolivuotias esikoispoika. Jos vielä kaksi lasta saisin, niin voisi tulla poika ja tyttö. Eli poika-poika-tyttö. Se olisi hyvä järjestys siksi, että tuo esikoinen saisi perhepiirissä suunnilleen oman ikäistä poikaseuraa kun kaikki sukulaislapset on tyttöjä, samoin tuttavaperheissämme on pääosin tyttöjä.

Äippä haaveilee
Tyttö, tyttö, poika. Ihan fiilispohjalta ja järkisyykin voisi olla: kaksi ekaa menis samoilla varusteilla osin ja sitten kun vaatteet olisi kahden lapsen jälkeen loppuun käytetty, niin pojalle raaskisi ostaa uuttakin taas :)
Tämäkin perustelu sopii myös minun suuhun, paitsi että minä toivoisin poika, poika, tyttö -järjestystä. Saisi siis tuo esikoispoika itselleen kaverin + hänen vaatteensa saisi uusiokäyttöön + saisi vielä lisäksi ostella tyttöjenkin vaatteita ja tavaroita ;)

venni07
meijän mummu aina sanoo et liitto ei kestä jos eka ei oo poika(meidän suvussa se pitää paikkansaki)mulla nyt poika ja poika...haluisin poika tyttö ja poika en ainakaa näin haluis ku nyt koska noi 2 poikaa ei tee yhtää mitää muut ku tappelee =(

Yhteistyössä