Jos saisitte tällaisen viestin, niin mitä tekisitte/ajattelisitte? Mä joskus sain ja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jössikkä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jössikkä"

Vieras
Tuli vaan mieleen tuosta toisest sinkku-varattumies hässäkkä ketjusta.

Jos sinä olisit sinkku ja saisit viestin:

"Tämä viestin laittaminen varmasti tosi älytöntä, mutta oli vaan pakko laittaa. Olen ihan älyttömän ihastunut suhun. Oon itse oikeasti varattu ja hyvä näin kai.. Siksi en viitsi koskaan sulle päin naamaa tätä sanoa. Helpottaa vaan mua, kun saan edes anonyymina kakistettua ulos. Ajattelen sua aika usein ja toivon, että asiat olisivat toisin..
Ei edes kunnolla tunneta, mutta näin se nyt vaan on. Mukavaa kesää".

Mulla vaan tuon kesän tilalla oli silloin joulua. Tuosta viestistä on aikaa 1,5v ja mua edelleen vaivaa tosi kovaa kuka sen lähetti..

Mitä itse ajattelisitte tuollaisesta?

No totta helkutissa yritin laittaa finderiin sitä numeroa. Olin silloin kesätöissä puhelinoperaattorilla ja se numero oli sen operaattorin prepaid..

Vastasin mä sille joo jotakin, että ompa kivaa, jos muakin joku ajattelee ja jotakin tyyliin uskaltaisinko kysyä sulta kuka olet. Eikai sitä koskaan tiedä juttua jne..

Siltä tuli vastaus jotakin muistaakseni (ei nyt sanatarkkaan näin, en enää muista) "En mä vaan uskalla kertoa. Mä tiedän että sua vaivaan kauheesti. Ei me ees oikeen tunneta ja tulis vaan hirveä show tällä pienellä paikkakunnalla kaikesta.."

Jotakin tuon tyyppistä siinä muutama viesti vaihdeltiin. Yritin joskus päivien päästä soittaakkin tuntemattomalla siihen numeroon ja kuunnella, jos joku vastais, mutta se oli pois päältä.

[QUOTE="vieras";26382857]olisin varmaan laittanu nron finderiin ja ottanu selvää kuka viestin takana on enkä ihmettelisi 1½ vuotta asiaa :)[/QUOTE]

No luulisi ap:n tuon tajunneen. Tuskin kukaan tuollaisia viestejä edes julkisesta numerosta lähettelisi. Itse ainakin pitäisin päivänselvänä, että viestin lähettäjällä olisi salainen numero.

[QUOTE="vieras";26382857]olisin varmaan laittanu nron finderiin ja ottanu selvää kuka viestin takana on enkä ihmettelisi 1½ vuotta asiaa :)[/QUOTE]Niinjust! Koska tottakai jokainen joka haluaa lähettää anonyymin viestin lähettää sen aina omasta numerostaan eikä esim. prepaid-liittymästä tai jostain random sähköpostiosoitteesta jonka voi heittää roskiin! Eihän sellainen voi olla edes mahdollista!

Jeesus että tämä palsta kuhisee vajakkeja.

9abQJ.jpg

Mies sai vuosia sitten viestin "Milloin kylvettäis rantasaunassasi hyvän seksin merkeissä". Mies kysy, että kuka oot ja mitä v%&//). Ei tullut vastausta. Liittymä prepaid. Eikä munkaan viestiin vastannut mitään. Jäi ikuiseksi arvoitukseksi.

Jotenkin ajattelisin, että olikohan tuon viestin lähettäminen edes tarpeellista. Jos ei todella aio paljastaa henkilöllisyyttään, niin mikä viestin lähettämisen pointti oli. Saattaisin siis ajatella jopa sitä, että joku tekee mulle kiusaa ja yrittää pelleillä mun kustannuksella.
Varmaan viestittelisin hetken ja kyselisin yhtä sun toista. Olen kai sen verran sinisilmäinen, joten ajattelisin myös niin, että jos sen viestin joku on tosisaan lähettänyt mulle, niin pitää kyllä olla todella ihastunut sitten.

[QUOTE="vieras";26382999]olit kesätöissä jouluna? Vaiko vasta seuraavana kesänä yritit selvittää numeroa?[/QUOTE]

Vasta huhtikuussa, kun aloitin sillon kesätyöt. Se numero on mulla vissiin edelleen, mutta ei taida olla nykyään ees käytössä enää.

[QUOTE="Jössikkä";26383032]Vasta huhtikuussa, kun aloitin sillon kesätyöt. Se numero on mulla vissiin edelleen, mutta ei taida olla nykyään ees käytössä enää.[/QUOTE]

Ok. Mä olisin varmaan yrittänyt kysyä heti. Tosin mullakin tuli mieleen, et joku tekee kiusaa... en ymmärrä, miks tyyppi yleensä laittoi viestiä, jos ei aikonut itsestään enempää kertoa. Höh, outo juttu joka tapauksessa... todennäköisesti tää hiipijä pääsi ihastuksensa yli ja jatkoi elämää, tee sä samoin :)

Hyi tuli mielen kun sain joskus vähän yli vuosi sitten hieman saman tyyppisen viestin...Olin ollut kaupungilla shoppailemassa, hain Subwaysta ruokaa ja kävelin kotiin (asuin aivan keskustassa, muutamien satojen metrien päässä kauppakeskuksista).
Söin ja otin sen jälkeen muutaman tunnin päiväunet. Herätessäni huomasin että minulle oli tullut tosi outo viesti hieman nukahtamiseni jälkeen. Viestissä luki jotain tyyliin 'Hei sinä jumalaisen kaunis nainen. *jotain diipadaapaa* Tekisin mitä vain että sinut saisin, mutta olet varmasti varattu eikä minulla ikinä tulisi olemaan minkäänlaisia mahdollisuuksia tms'.
Viesti oli jotenkin tosi outo, harmi kun en muista enää tarkalleen mitä siinä luki :/ Numero oli prepaid eikä löytynyt findista. Kerrostalon alaovi ei ollut päivisin lukossa ja mulle tuli mieleen että mitä jos joku on seurannut minua kaupungilla/kaupungilta kotiin ja käynyt ovesta katsomassa nimen tms ja laittanut en findiin :o Vastasinkin viestiin jotain että kuka olet ja missä olet mut nähnyt tai jtn, ei tullut koskaan vastausta.
Tosin en tiedä saako sukunimen ja osoitteen perusteella jotain tietoja, mutta samantien meni numero salaiseksi.

Yhteistyössä