Jos saisitte juuri nyt tietää olevanne raskaana, miten reagoisitte?

  • Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti
Miettisin kanssa et jo on maailman kirjat sekaisin kun unista voi raskaaksi tulla, ilolla kuitenkin ottaisin viidennen vastaan vaikka just eilen sanoin ukolle että oikeesti nuo kaks pienintä on sellanen kauhukaksikko että kyllä saa muutama vuos mennä ennen sitä viidettä -mies huokas helpotuksesta että minäkin oisin jo tuota mieltä kun häneltä viidettä "kärttänyt" :D
 
"Moi"
Mulle kävi noin pari pvä sitten. epäilin jo aiemmin mut toivoin et menkat alkais... ensin itkin yhden yön, nyt jo iloitsen :) ja pelkään keskenmenoa, niin se mieli muuttuu. vaikka vähän huonoon tilanteeseen tulikin.
 
-----
Öö.. no mulla ei ole miestä ja opiskelen, joten olisin kauhuissani. En haluaisi lasta, kun en sitä pysty elättämään ja haluaisin ensin opiskella itselleni ammatin ja saada töitä. Lapsi vain ei sopisi minun elämääni just nyt.
 
"vieras"
Olisin tyrmistynyt, koska syön pillereitä ja ikää on jo 39 v. Seuraavaksi lääkäriin ja kaikkiin mahdollisiin testeihin, onko lapsi terve. Jos olisi, ottaisimme vastaan. Mutta vaatisin ehdottomasti sektion.
 
"vieras"
Se olisi taivaallinen ihme meillekin. Jos kuitenkin olisi fyysisesti mahdollista, niin olisin hysteerinen ensin ja sitten iloinen. Vauvoille tulisi alle vuoden ikäero, mutta eiköhän siitä selvittäisi. Mutta tosiaan yhdyntöjä ei ole ollut vauvan syntymän jälkeen joten ei tällaista mahdollisuutta olisi.
 
"natasja"
[QUOTE="a.p";24648090]Itse jähmettyisin kauhusta. En tod. haluaisi enää olla raskaana, meillä kaksi lasta entuudestaan ja olen vasta toipumassa rankasta pikkulapsiajasta.[/QUOTE]

olisin paniikissa,en halua enään ikinä alottaa alusta, kaikkien lasten kanssa joutunut nukkuu huonosti lähes 2vuotta. lisäks vanhemmalla lapsella on adhd,joten en jaksais vauvaa en millään.
 
........
Öö.. no mulla ei ole miestä ja opiskelen, joten olisin kauhuissani. En haluaisi lasta, kun en sitä pysty elättämään ja haluaisin ensin opiskella itselleni ammatin ja saada töitä. Lapsi vain ei sopisi minun elämääni just nyt.
Niin ja tosiaankin en harrasta mitään yhden yön juttuja enkä seurustele, niin olisi aika mahdotonta, että tulisin raskaaksi. :D Ellei sitten olisi tapahtunut jokin neitseellinen sikiäminen tai joku muu ihme.
 
"vieras"
Siis olishan se yllätys, muttei järkytys. Siemenet tuli sisälle, just oviksen aikaan. Jännitetään nyt vielä viikko. Jollen ole raskaana käyn laitattamassa kierukan.
 
"vieras"
ankara vitutus, ihmettely miten mirena voi pettää ja abortti.

On jo 2 lasta, olen yli 40 - meillä ei ole halua eikä varaa useampiin lapsiin (pitäisi olla isommat autot ja isompi talo).
 
[QUOTE="lilli";24648107]Jos mä saisin nyt tietää olevani raskaana, ni ihmettelisin että onko tonne mahaan tupsahtanut nyt sitte toinenki jo vai mitä on tapahtunu :)[/QUOTE]

kuin myös,vkot tulokkaasta nyt 20+3 :D
 
Olisin iloinen, yllättynyt, hämmentynyt ja miettisin että miten sitä pärjää kahen pienen kans. Ja miten jaksaa raskausajan vauvaa hoitaessa. (Esikoinen 4,5kk.) Kuitenki innoissani ja hyvillä mielin. :)
 

Yhteistyössä