Jos saisit ystävältä synttärilahjaksi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii hän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei kannata missään tapauksessa antaa mitään 20? lahjakorttia, koska lahjan saajalla ei välttämättä ole laittaa sitä 30-40? omaa rahaa hoitoon. Ja 20? on nykyään niin pieni raha, että ei taida saada edes ripsien ja kulmien värjäystä sillä summalla. Voi jäädä lhajakortti käyttämättä ja sitten tavallaan se 20? menee täysin hukkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja tuota tuota:
INHOAN lahjakortteja.

Ja noin pieni tuntuisi lähinnä vittuilulta.

Mieluummin vaikka 10 levyä suklaata. Kustannus sama, runsaus ihan eri.

Mä en todellakaan haluaisi kymmentä suklaalevyä. Syömiset ostan ihan itse mutta hemmottelua on kiva saada lahjaksi.
Enkä pidä ystävieni lahjoja vittuiluna, oli arvo mitä tahansa.

Alkuperäinen kirjoittaja jippijaijee:
Vähänkö kiittämätöntä sun asenne!
Tätä mä en ole koskaan ymmärtänyt. Että tärkeintä on, että lahjan antajalle tulee hyvä mieli. Siitä viis, että lahjan saaja ei pitäisi lahjasta lainkaan tai se olisi hänelle jopa tarpeeton.

Kumpaa siinä nyt ilahdutetaan ja lahjotaan, saajaa vaiko antajaa?

Vähänkö kiittämätöntä sun asenne!
Tätä mä en ole koskaan ymmärtänyt. Että tärkeintä on, että lahjan antajalle tulee hyvä mieli. Siitä viis, että lahjan saaja ei pitäisi lahjasta lainkaan tai se olisi hänelle jopa tarpeeton.

Kumpaa siinä nyt ilahdutetaan ja lahjotaan, saajaa vaiko antajaa?

Just! Ja mistä sä tiedät, ettei ap:n ystävä pidä juuri tällaisesta lahjasta?

Just! Ja mistä sä tiedät, ettei ap:n ystävä pidä juuri tällaisesta lahjasta?
Mielipiteitähän tässä kysyttiin.

*huoh*

Huokaile ihan rauhassa niiden sun 10 suklaalevyn kanssa! Toinen järjestää ystävälleen ihanaa lahjakorttia ja yks ei vaan tajua, että aika moni tällaisesta juuri tykkää..

Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Huokaile ihan rauhassa niiden sun 10 suklaalevyn kanssa! Toinen järjestää ystävälleen ihanaa lahjakorttia ja yks ei vaan tajua, että aika moni tällaisesta juuri tykkää..
Aika moni muukin oli sitä mieltä, että kaksikymppiä on liian vähän.

Niin kuin onkin.

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No minä sain ystävältä 50e arvoisen lahjakortin kauneushoitolaan ja se jäi käyttämättä kyllä :(

No miksi ihmeessä?

En ajatellut että siinä on joku aikaraja... Ja en olis kasvohoitoihin edes mennyt, jos olisin tiennyt että siellä on kampaamopalvelukin niin sitten.

Yhteistyössä