Jos saisit yhden päivän nuoruudesta takasin

rewiew
varmaankin olisin tehnyt toisin silloisen poikaystäväni kanssa. Aika vaikea vastata tällaiseen kysymykseen. Mä ainakin olen yrittänyt elämässäni pyrkiä siihen ettei tarvis katua tekemiään asioita. Vuosien varrella olen huomannut sen etten ole katunut muuta kuin ihmis-suhteitani.

Olisin jotenkin estänyt erästä ihmistä lähtemästä kännissä rattiin - ehkäpä olisi säästynyt 2 nuorta ihmishenkeä (tosin jos heidän aikansa oli lähteä niin sit se olisi käynyt jotenkin muutoin).

Tarkemmin kaiveltuani menneisyyttäni, niin en kyl muutais mitään. =)
Kompuroitu on, ja esteitä jos minkälaisia.
Mutta mithinkään en kajoaisi muuttamalla. Virheistä oppii.
Ja mitä jos oisin muuttanut jotain, niin olisinko sitten tässä samassa tilanteessa kuin nyt? :eek:

vieras
Olisin hoitanut erään suhteen paremmin. Kenties asuisin nyt yoisella puolella Suomea fiksuimman tapaamani miehen rinnalla... Mut "aika entinen ei koskaan enää palaa jne".

usko, että olisin voinut mitenkään vaikuttaa läheisteni kuolemiin, vaikka takaisin menisinkin. Sellaiseen josta ei mitään tiedä, niin ei sille voi mitään tehdäkään.

Omista tekosistani en kadu mitään, vaikka onkin tullut hölmöiltyä. Ilman elettyä elämääni ja hyviä ja huonoja kokemuksiani, en olisi se, mikä nyt olen. Enkä tosiaankaan halua luopua mistään asiasta nykyisessä elämässäni.

..Ja päivääkään en vaihtaisi pois. En edes niitä huonoja. En menetyksiä, en kipua, en tuskaa.. En pettymyksiä tai huolta. Ilman niitä en olisi nyt sellainen kuin olen, eikä elämäni ehkä olisi juuri tätä mitä se nyt on. Olen onnellinen siis tähän. =)

Okei. Nyt keksin; Jättäisin KAIKKI herkut syömättä, niin etten ikinä olisi niitä aloittanutkaan syödä ja lihoa..

Yhteistyössä