Jos saisit vielä lapsia, niin mitä nimiä voisit heille antaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
Alkuperäinen kirjoittaja firequeen:
Meillä on Weetu Damien niminen poika ja jos tyttö tulis, ni hän saisi nimekseen Halla Keiju, jos tulisi poika, niin hän olisi Myytti (toista nimeä en ole miettinyt )

tulee damienista mieleen se kauhuleffa... saatanan poika :D

Miun ja miehen lempparileffoja :D Omen-trilogia siis =)

rakastan kauhuleffoja, mutta miun mies ei olisi tuollaiseen suostunut... piti olla perinteinen nimi...

Meillä on Weetu Damien niminen poika ja jos tyttö tulis, ni hän saisi nimekseen Halla Keiju, jos tulisi poika, niin hän olisi Myytti (toista nimeä en ole miettinyt )

tulee damienista mieleen se kauhuleffa... saatanan poika :D

Miun ja miehen lempparileffoja :D Omen-trilogia siis =)

rakastan kauhuleffoja, mutta miun mies ei olisi tuollaiseen suostunut... piti olla perinteinen nimi...

Meillä mies tuota ehdotti :D ku mie keksin etunimen...

Alkuperäinen kirjoittaja pöh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pöh:
sun lapsillasi onkin varmaan sitten ne ainoat oikeat täydelliset "uniikit" nimet mitkä kaikkien muidenkin pitäisi antaa omille lapsilleen.
Sorry, taisi osua kohdalle :D.

Mikä nuista yllämainituista ovat SINUN lapsesi nimet? :D

veeti ja venla on minulla, joten ei ihan kohdille osunut. ottaa vaan päähän tuo toisten nimien haukkuminen.

Haukkuminen?

Alkuperäinen kirjoittaja pöö:
Eeli ja Oona ainakin vielä tervetulleita Iinan sisaruksiksi :) Ei vaan, yhtäkkiä päätin tämän. Eipä ne oikein hyvältä välttämättä kuullostais. Mitkähän kävisi Iinan sisaruksille nimeksi? Tuo Eeli kyl aika kiva :)

Kivalle kuulostaa!! Meillä Eeli, Aava ja Liina :)

Alkuperäinen kirjoittaja anni*:
multa jäi Eevert käyttämättä ja Senjaa,Marttaa olisin tytölle ajatellut, mutt on vaan 3 lasta niin ei niille kaikkia voinut käyttää ;-))

Mulle jos ois tullu poika, se ois ollu Eevert. Tykkään tosi paljon nimestä.

Alkuperäinen kirjoittaja !:
Meillä on nyt Emilia Sara Alexsandra ja Aleksi Samu Cristian..
jos tulisi yksi tyttö vielä niin siitä tulisi Ella ( tai Erica) Sara Amanda ja pojasta Max Samu Oliver =)

Onko nämä Sara ja Samu teidän suvussa kulkevia nimiä kun antaisit saman nimen myös toiselle lapselle?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mulla on ennestään Siiri-niminen tyttö. Aiemmin ajattelin, että toiselle tytölle voisi antaa nimeksi Sonja. Nyt olen aika tykästynyt Sanni-nimeen. Mun työharjoottelupaikassa kun on hoidossa suloinen NIMI-tyttö. =) Pojalle olen miettinyt Santtua, muita S-alkuusia pojan nimiä en ole vielä keksinyt.

Sitten olen kyllä miettinyt Anni ja Aino nimiä, nekin olisi kivoja. =)

:headwall:

RIKOT VAITIOLOVELVOLLISUUTTA

On useampia tosi kivoja nimi, mutta kun mulla nyt on Eemeli, Otava ja Unna, niin jotenkin tuntuu, että tarttis jatkaa tuota vokaalialkuisten sarjaa. Tarttis sitten varmaan seuraavan nimi alkaa A:lla tai I:llä. A:lla alkavita pojan nimisitä taas useat tosi kivat on menneet kaveripiirissä käyttöön ja I on paljon vaikeempi.

Ja toisaalta: en mä kyllä tiedä tuleeko meille enää lapsia.

Yhteistyössä