Jos saisit vielä lapsia, niin mitä nimiä voisit heille antaa?

Alkuperäinen kirjoittaja hehhheh:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Roni Jeremias, voisi olla pojalle ihan hyvä nimi.

oi, joku muukin pitää tosta ku vaan minä :D tosta toisesta nimestä siis..

jos meille tulis poika, olis se Leo Jeremias..
Tyttö jos vielä siunaantuis, joutuis miettii ekaa nimeä mutta mutta..
toka nimi olis kyllä mimosa :D

Anteeksi, mut mie purskahdin nauruun ton nimen kohdalla. Ensimmäisenä tuli mieleen eräs aikuisviihteessä ollut mies... Ron Jeremy.
Muuten kiva nimi, mut meillä ei toimis :)

No mullekin tuli mieleen Ron Jeremy. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
pojalle Petja. tytölle Kaisla.

pojalle antaisin varmaan Kaptahin jos se menisi läpi nimilautakunnasta ja mies suostuisi - olisi sitten samaa sarjaa :D ja jos pojasta tulisi Kaptah niin tytöstä sitten Merit...

Petja? Aika erikoinen...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
pojalle Petja. tytölle Kaisla.

pojalle antaisin varmaan Kaptahin jos se menisi läpi nimilautakunnasta ja mies suostuisi - olisi sitten samaa sarjaa :D ja jos pojasta tulisi Kaptah niin tytöstä sitten Merit...

Petja? Aika erikoinen...

musta se on nätti. harkittiinkin kuopuksen nimeksi mutta mies lämpeni enemmän toiselle nimelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mistä ihmeestä olet tuollaasen kuvan saanut. :D

En todellakaan tiedä, olen iloisesti yllättyny, että likkasi on Siiri. Siiri on kaunis perisuomalainen nimi ja sun tyttösi on ihan Siirin näköinen :).

Siiri Nordinin mukaan nimetty tuo mun mussukkainen. =)

Mun siskon nimi muuten alkaa J:llä enkä mä osaa sitä pitää minään lähiönimenä. Palstalogiikan mukaan, kun J-nimet on aivan kamalia lähiönimiä jne. :D

Mun siskon nimi muuten alkaa J:llä enkä mä osaa sitä pitää minään lähiönimenä. Palstalogiikan mukaan, kun J-nimet on aivan kamalia lähiönimiä jne. :D

Niin...Jotkut antavat lapsille, kaikille kuudelle, J nimet...niissä männöö kieli solmuun ja sukulaisilla ikä ja terveys, kun miettivät, olivatko ne lapset nyt Jessica, Jeremias, Julianna, Jadeline, Josephine, Johanna, Jennifer vai Joona, Jarkko, Jesse, Jere, Jouni ja Juhani :D

Mistä ihmeestä olet tuollaasen kuvan saanut. :D

En todellakaan tiedä, olen iloisesti yllättyny, että likkasi on Siiri. Siiri on kaunis perisuomalainen nimi ja sun tyttösi on ihan Siirin näköinen :).

Mä tunnen sisarukset jotka ovat Johanna, Janne ja Juha. Eivätkä oo koskaan lähiötä nahneetkään..

Ap, sun tyttö on kyllä niin Siiri kun olla voi :). Kaunis vaaleatukkainen neito :heart:

Mun seuraavat lapset...no, poika olisi varmaan Marius Melih Konstantin tai Kaspian Leo Sehmus. Tytöstä tulisi Almina, Elissa, Evelyn tai Mandi, tokaksi nimeksi ehkäpä Meltem ja kolmanneksi Açelya tai sukuperintö Maria.

Niin...Jotkut antavat lapsille, kaikille kuudelle, J nimet...niissä männöö kieli solmuun ja sukulaisilla ikä ja terveys, kun miettivät, olivatko ne lapset nyt Jessica, Jeremias, Julianna, Jadeline, Josephine, Johanna, Jennifer vai Joona, Jarkko, Jesse, Jere, Jouni ja Juhani :D

sun lapsillasi onkin varmaan sitten ne ainoat oikeat täydelliset "uniikit" nimet mitkä kaikkien muidenkin pitäisi antaa omille lapsilleen.

Riana, Savannah, Jesica

Daniel, Kristian.....

ehkä, mun pitää mietiä noin viikko että voin ensiks tiedä mitäs olisin antanut...

Ai niin meillä oli kova tappelu kun mies halusi tokalle antaa nimi Lola eikä Jasmin :laugh: jotenkin Lola kuulosta hutsu nimeltä :D tai se on mun sairas mielikuvitus vain

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Roni Jeremias, voisi olla pojalle ihan hyvä nimi.

:laugh: :laugh: :laugh: :D :D :flower:

Hyvä on myönnetään, oli vähän tyhmä juttu. Mut oli vaan ihan pakko laittaa :ashamed:
Sorry...

En edes hoksannu.. rupesin ihmettelemään mitä KKK hekottaa, että onko sen poika ton niminen vai mitä hää sekoilee.
Nyt vasta välähti.. :D

Yhteistyössä