Jos saisit vielä lapsia, niin mitä nimiä voisit heille antaa?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mulla on ennestään Siiri-niminen tyttö. Aiemmin ajattelin, että toiselle tytölle voisi antaa nimeksi Sonja. Nyt olen aika tykästynyt Sanni-nimeen. =) Pojalle olen miettinyt Santtua, muita S-alkuusia pojan nimiä en ole vielä keksinyt.

Sitten olen kyllä miettinyt Anni ja Aino nimiä, nekin olisi kivoja. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mulla on ennestään Siiri-niminen tyttö. Aiemmin ajattelin, että toiselle tytölle voisi antaa nimeksi Sonja. Nyt olen aika tykästynyt Sanni-nimeen. Mun työharjoottelupaikassa kun on hoidossa suloinen Sanni-tyttö. =) Pojalle olen miettinyt Santtua, muita S-alkuusia pojan nimiä en ole vielä keksinyt.

Ai sun likan nimi on Siiri...Kuvittelin että olet antanut hänelle J nimen...En tiedä miksi :D.
Siiri kyllä sopii likallesi kuin nakutettu :).

Minullakin on "pakkomielle", että lasten nimet on alettava samalla kirjaimella, siksipä tämä kakkonen alkaa samalla kirjaimella kuin ykkönenkin :D.

Nimet ovat olleet tiedossa jo kaaaaauan ennenkuin lapsia on edes suunniteltu ...:whistle:

Eeli ja Oona ainakin vielä tervetulleita Iinan sisaruksiksi :) Ei vaan, yhtäkkiä päätin tämän. Eipä ne oikein hyvältä välttämättä kuullostais. Mitkähän kävisi Iinan sisaruksille nimeksi? Tuo Eeli kyl aika kiva :)

pojalle Petja. tytölle Kaisla.

pojalle antaisin varmaan Kaptahin jos se menisi läpi nimilautakunnasta ja mies suostuisi - olisi sitten samaa sarjaa :D ja jos pojasta tulisi Kaptah niin tytöstä sitten Merit...

Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Roni Jeremias, voisi olla pojalle ihan hyvä nimi.

oi, joku muukin pitää tosta ku vaan minä :D tosta toisesta nimestä siis..

jos meille tulis poika, olis se Leo Jeremias..
Tyttö jos vielä siunaantuis, joutuis miettii ekaa nimeä mutta mutta..
toka nimi olis kyllä mimosa :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on ennestään Siiri-niminen tyttö. Aiemmin ajattelin, että toiselle tytölle voisi antaa nimeksi Sonja. Nyt olen aika tykästynyt Sanni-nimeen. Mun työharjoottelupaikassa kun on hoidossa suloinen Sanni-tyttö. =) Pojalle olen miettinyt Santtua, muita S-alkuusia pojan nimiä en ole vielä keksinyt.

Ai sun likan nimi on Siiri...Kuvittelin että olet antanut hänelle J nimen...En tiedä miksi :D.
Siiri kyllä sopii likallesi kuin nakutettu :).

Minullakin on "pakkomielle", että lasten nimet on alettava samalla kirjaimella, siksipä tämä kakkonen alkaa samalla kirjaimella kuin ykkönenkin :D.

Nimet ovat olleet tiedossa jo kaaaaauan ennenkuin lapsia on edes suunniteltu ...:whistle:

Mistä ihmeestä olet tuollaasen kuvan saanut. :D Alunperin likalle oli ajateltu nimeksi Ronjaa, mutta kun likka syntyi niin ei ollut yhtään Ronjan näköönen. Ronja on mun mielestä tumma peikkotyttö ja mun likka on jotakin muuta. :D

Alkuperäinen kirjoittaja pöö:
Eeli ja Oona ainakin vielä tervetulleita Iinan sisaruksiksi :) Ei vaan, yhtäkkiä päätin tämän. Eipä ne oikein hyvältä välttämättä kuullostais. Mitkähän kävisi Iinan sisaruksille nimeksi? Tuo Eeli kyl aika kiva :)

Iinan kaveriksi käy hyvin Eeli...Niissä on sama määrä kirjaimia. Sisarusten nimissä pitää olla joku "punainen lanka"...Minä en siis kuunaan voisi kuvitella antavani lapsilleni nimiä tyyliin Jessica ja Pietu...Siis niin, ettei niissä ole mitään "yhdistävää" tekijää :D.

JOTAIN pitää olla...Alkaa samalla kirjaimella, olla sama määrä kirjaimia, alkaa tai päättyä samalla tavulla tai niin, että nimen keskellä on samat kirjaimet...tmv :D

Alkuperäinen kirjoittaja no:

Anteeksi, mut mie purskahdin nauruun ton nimen kohdalla. Ensimmäisenä tuli mieleen eräs aikuisviihteessä ollut mies... Ron Jeremy.
Muuten kiva nimi, mut meillä ei toimis :)

*reps*
Et tainnut tajuta...Ron Jeremy = Roni Jeremias. Jos et tiedä kuka se on, googlaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin juu, ja Scarlett, pidätkö Sulo ja Selma nimistä? Minusta aivan ihastuttavat nimet sisaruksille :D :heart:

Selma on ihan ok, mutta en mä oikeen tykkää tuosta Sulosta. Mun siskon kissa on sitäpaitti Sulo nimeltään. :D

Alkuperäinen kirjoittaja hehhheh:

Anteeksi, mut mie purskahdin nauruun ton nimen kohdalla. Ensimmäisenä tuli mieleen eräs aikuisviihteessä ollut mies... Ron Jeremy.
Muuten kiva nimi, mut meillä ei toimis :)

Kukahan tää tällanen mies on? :xmas:

Mistä ihmeestä olet tuollaasen kuvan saanut. :D

En todellakaan tiedä, olen iloisesti yllättyny, että likkasi on Siiri. Siiri on kaunis perisuomalainen nimi ja sun tyttösi on ihan Siirin näköinen :).

Yhteistyössä