Jos saisit vauvallesi Teutonian Funit, minkä värin valitsisit?, miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joo, tiiän, turhis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joo, tiiän, turhis

Vieras
Eli saan tyttö vauvan ja tarkoitus olisi ostaa nuo Funit, mutta en yhtään tiedä minkä väriset ottaisin... mitkä itse ottaisit mun tilanteessa?

tiedän, turhis, mut kiitti silti.

Toivottavasti asut kaupungissa ja kuljet vain tasaisia jalkakäytäviä pitkin. Meillä oli Funit käytössä vuoden verran, enkä tykännyt yhtään. Heti kun meni tasaiselta alustalta pois, niiden työntäminen oli aivan järkkyä. Tosi kätevät olivat ostosreissuilla, mut maastossa surkeat.

3885 tai 4015 voisivat olla kivoja. Meillä on viime vuoden mallistosta Spirit S3:t ja niissä on musta pääväri ja tuon kukallisen tilalla sellainen mustavalkoinen "käärmeennahan" kuviointi ja kovakoppa oli vaaleanpunainen ja meillä on poika.

Ottaisin 3820, ihan siksi että nuo muut on kovin tummia ja vaalea antaa enemmän anteeksi näillä helteillä ja on muutenkin mielestäni valoisampi ja kauniimpi. Ottaisin ne Vario-kopalla, en pehmeällä. Siis aioinkin ostaa meidän kakkoselle Mistral S:t tuolla kuosilla ja Vario-kopalla.

Ajatuksia:
- neutraali unisex väri. Ei siis pinkkiä, kukkakuvioita tms. Vaikka nyt on syntymässä tyttö, niin seuraava vauveli voi olla poika. Ellette sitten ole tarvittaessa valmiita ostamaan uusia vaunuja.
- ei mustaa tai kovin tummaa, on kesällä tosi kuumat
- ei ihan vaaleaa, sillä ratasvaiheessa vaunut kurastuu aina kun lapset saappaisiia/kuravermeissä. Ja muutenkin kengistä tulee aina jäljet. Tekstiiliosat voi kyllä pestä, mutta nuhjaantuvat pesujen myötä, eikä pinttyneimmät kohdat lähde puhtaiksi.
- ei kausi/muotiväriä. Voi tuntua nyt houkuttelevalta, mutta vaunujen jälleenmyyntiarvo on alempi kausiväreillä. Sellainen, mikä on nyt muodissa, voi parin vuoden päästä näyttää ällöltä. Ja vaunuista näkee jo päältä, että ovat 2010 kausiväriä

mä haluaisin sellaset ruskeat missä on vaaleanpunaista, mut ei taida olla noissa vaihtehtona... mistäköhän löytäis sellaset vaunut, joskus katukuvassa oon nähnyt...?

Yhteistyössä