Jos saisit valita itsellesi ihan minkä vaan ammatin,

• Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Haluaisin ehkä olla itse jonkinlainen tutkiva argeologi... Mulla ois tietty asiaankuuluvat safarivaatteet ja ehkä mulla ois pyssykin. :p Ja oisin ihan ylimakee muutenkin.

Voisin myös haluta olla jännittävä salainen agentti, saisin matkustella ja suorittaa kiehtovia operaatioita.

Tai sitten olisi hienoa olla jonkinlainen kuningatar jossain lämpimässä maassa, jossa minua palvottaisiin. Mulla ois tietty ihan törkeen hienot systeemit, kruunut ja kaikki. :p

Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Moderaattori,ei olisi eräillä helppoo sen jälkeen B)

Ja toinen voisi olla erikoislääkäri jossain osa-alueella,tietty se kaikkein paras.
Moderaattoriks pääset perustamalla ikioman foorumin jonnekin

Rukoilijasirkka

Ja toinen voisi olla erikoislääkäri jossain osa-alueella,tietty se kaikkein paras.
Kellähän eräillä? Mun mielestä moderaattosi kuulostaa kyllä sika tylsältä valinnalta, jos saa ihan mitä vaan valita.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Erikoislääkärin paperit kelpaisi, mahdollisimman monelta alalta :whistle:
No mikä nyt lääkärialalta eniten kiinnostais? Ja onko se todella sun valinta, etkä haluais olla esimerkiksi merirosvo, julma ihmiskauppias, tai astronautti?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Kellähän eräillä? Mun mielestä moderaattosi kuulostaa kyllä sika tylsältä valinnalta, jos saa ihan mitä vaan valita.
Toi alempi vaihtoehto on kuitenkin se mitä haluaisin,että ihmiset puhuisivat mm. maailmalla että suomesta löytyy sellainen spesialisti että B)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

BV vastauksesi on hylätty, keksi parempi :LOL:

Jonkun näköinen taiteilija/käsityöläinen. Haluaisin oman verstaan missä voisin suunnitella ja toteuttaa kaikkea ihanaa ja myydä niitä sitten omassa myymälässäni. Ideoita olis vaikka kuinka, mutta ei tällä hetkellä mahdollisuuksia toteutukseen. :(

Yhteistyössä