Psykiatria tällä palstalla kaivataankin, joten aloitahan kouluttautuminenAlkuperäinen kirjoittaja mä:psykiatri
Netin kautta hän ei pystyisi kyllä lääkkeitä määräämään.Alkuperäinen kirjoittaja Mr Pervo:Psykiatria tällä palstalla kaivataankin, joten aloitahan kouluttautuminenAlkuperäinen kirjoittaja mä:psykiatri
Moderaattoriks pääset perustamalla ikioman foorumin jonnekinAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Moderaattori,ei olisi eräillä helppoo sen jälkeen B)
Ja toinen voisi olla erikoislääkäri jossain osa-alueella,tietty se kaikkein paras.
Kellähän eräillä? Mun mielestä moderaattosi kuulostaa kyllä sika tylsältä valinnalta, jos saa ihan mitä vaan valita.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Moderaattori,ei olisi eräillä helppoo sen jälkeen B)
Ja toinen voisi olla erikoislääkäri jossain osa-alueella,tietty se kaikkein paras.
No mikä nyt lääkärialalta eniten kiinnostais? Ja onko se todella sun valinta, etkä haluais olla esimerkiksi merirosvo, julma ihmiskauppias, tai astronautti?Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Erikoislääkärin paperit kelpaisi, mahdollisimman monelta alalta
Toi alempi vaihtoehto on kuitenkin se mitä haluaisin,että ihmiset puhuisivat mm. maailmalla että suomesta löytyy sellainen spesialisti että B)Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kellähän eräillä? Mun mielestä moderaattosi kuulostaa kyllä sika tylsältä valinnalta, jos saa ihan mitä vaan valita.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Moderaattori,ei olisi eräillä helppoo sen jälkeen B)
Noi ei ole ammatteja,sitähän sä kysyit.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No mikä nyt lääkäriala eniten kiinnostais? Ja onko se todella sun valinta, etkä haluais olla esimerkiksi merirosvo, julma ihmiskauppias, tai astronautti?Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Erikoislääkärin paperit kelpaisi, mahdollisimman monelta alalta
BV vastauksesi on hylätty, keksi parempiAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kellähän eräillä? Mun mielestä moderaattosi kuulostaa kyllä sika tylsältä valinnalta, jos saa ihan mitä vaan valita.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Moderaattori,ei olisi eräillä helppoo sen jälkeen B)