jos saisit seksipyynnön unelmiesi mieheltä niin suostuisitko?

• Viestiketjun aloittaja helen
  • Ensimmäinen viesti
hmmm
voi olla et jos eräs tulis ja pyytäis ni vois olla et jalat menis alta ja järki toppais siihe.. rakastan miestäni yli kaiken mutta on olemassa eräs ketä vei aina aikoinaan multa heti järjen ja jalat alta pelkillä silmillään ja olin kun sulaa vahaa hänen käsissään.. en tiiä kui kävis jos se tulis tuijottaa niitten silmiensä kanssa...

ff
Jotta tietäisin, että mies on minun unelmieni mies, minun täytyisi tuntea hänet. Tottakai minä tikkana hyppäisin sänkyyn sellaisen miehen kanssa. Olen siis sinkku. Unelmieni mies olisi myöskin sinkku.

Jos saisin ylitsepääsemättömän kiinnostavalta mieheltä tuollaisen kysymyksen, niin kysyisin sen jälkeen kanssani samassa taloudessa asuvalta vakimieheltäni "Saanko panna yhden kerran Herra X:n kanssa?". Jatkot riippuisivat vakimiehen vastauksesta...

leena
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira:
Jos saisin ylitsepääsemättömän kiinnostavalta mieheltä tuollaisen kysymyksen, niin kysyisin sen jälkeen kanssani samassa taloudessa asuvalta vakimieheltäni "Saanko panna yhden kerran Herra X:n kanssa?". Jatkot riippuisivat vakimiehen vastauksesta...
sulla on ihana nickname ;) :D

Yhteistyössä