Jos saisit nyt valita kenet tahansa JULKKIKSEN sänkyysi sinua viettelemään niin kenet ottaisit?

• Viestiketjun aloittaja Omaa puolisoa ei saa valita
  • Ensimmäinen viesti
Jooh, taidan olla (tähän mennessä) ainoa joka menis sänkyyn Bruce Willisin kanssa. Tai Tom Cruisen tai Mel Gibsonin kanssa. Mutta näistä ykkönen on ehdottomasti Bruce. Sen silmissä, katseessa ja äänessä vaan on sitä jotain:whistle:

P.s. Kävin kuumana häneen jo teininä, kun katselin Konnankoukkuja kahdelle:ashamed:
Bruce Willis olisi minunkin valintani.
:)

• Tykkää
Reactions: Kuunainen
"vieras"
Jooh, taidan olla (tähän mennessä) ainoa joka menis sänkyyn Bruce Willisin kanssa. Tai Tom Cruisen tai Mel Gibsonin kanssa. Mutta näistä ykkönen on ehdottomasti Bruce. Sen silmissä, katseessa ja äänessä vaan on sitä jotain:whistle:

P.s. Kävin kuumana häneen jo teininä, kun katselin Konnankoukkuja kahdelle:ashamed:
Et ole ainoa, Mel Gibson on mun mieleen...ollut jo pitkään.

"mutsi"
En yhtään ketään.

Oletteko vähän ikiteinejä, jos/kun sana "julkkis" saa teidät sekaisin? Ja sänkyhommat tuntuvat olevan elämän 1., 2. ja 3. tärkein asia?
Olen itse viimeksi teininä ymmärtänyt, mitä hienoa tuossa sanassa on, nykyään herättää lähinnä negatiivisia tuntemuksia.
Ja sänkyhommatkin maistuu, mutta vain oman mieheni kanssa. Ajatella, mikä kalkkis.

Joo, en huolis edes Pekhamin Taavettia.

"Maikki"
[QUOTE="mutsi";24151307]En yhtään ketään.

Oletteko vähän ikiteinejä, jos/kun sana "julkkis" saa teidät sekaisin? Ja sänkyhommat tuntuvat olevan elämän 1., 2. ja 3. tärkein asia?
Olen itse viimeksi teininä ymmärtänyt, mitä hienoa tuossa sanassa on, nykyään herättää lähinnä negatiivisia tuntemuksia.
Ja sänkyhommatkin maistuu, mutta vain oman mieheni kanssa. Ajatella, mikä kalkkis.

Joo, en huolis edes Pekhamin Taavettia.[/QUOTE]

Juu, meissä jokaisessa (paitsi sinussa) asuu pieni ikiteini ja se on ihan kiva juttu. :D Eihän näitä tartte NIIN vakevasti ottaa...

mhmm

Ei oo pipo kireällä ei. :D

"vieras"
Kevin Costner! ikäisekseen kyllä niin komea! :p Pikkutyttönä jo olin äitille sanonut, että jos oisin vähän vanhempi niin menisin Kevin Costnerin kanssa naimisiin :D

vm -89. :D

"vieras"

Musta tuossa sanassa ei kyllä mitään hienoa ollut teininäkään ja Taavetti ei ole mistään kotoisin. Mutta saa kai sitä silti komeita miehiä (ja kauniita naisia) vähän funtsailla, joskus, sillä silmällä :D

Yhteistyössä