jos saisit 50 000 euroa, niin sinä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päällikkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

päällikkö

Vieras
1. Menisit kauneusleikkaukseen
2. Lahjoittaisit summan puiden kasvatukseen
3. Lahjoittaisit summan orpokodille
4. Olisit itsekäs ja pitäisit rahat itse ja laittaisit ne itse valitsemaasi asiaan. Mihin?

4 maksasin kaikki velat pois, ostasin paremman auton ja muutettais tasokkaampaan asuntoon. Loput sitten törsättäis perheen kanssa leviäksi ajatellan kodinsisustusta ja vaatekaappien sisältöä.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
4 maksasin kaikki velat pois, ostasin paremman auton ja muutettais tasokkaampaan asuntoon. Loput sitten törsättäis perheen kanssa leviäksi ajatellan kodinsisustusta ja vaatekaappien sisältöä.

ei taitas tuo summa riittää... ?

4. maksaisin laskuja ja lainarästejä ja matkustaisin. Matkan aikana joku vois vähän siivota ja rempata täällä....paitsi että ne rahat tais loppua jo noiden laskujen jälkeen :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Jos saisi 50 000 niin miten oisi itsekäs jos ne pitäisi?

testatsin tällä aloituksella plussalaisten hyvyyttä ja empaattisuutta, mutta eipä sitä löydy keneltäkään. olen syvästi pettynyt :/ säälin teidän lapsia :(

Alkuperäinen kirjoittaja päällikkö:
testatsin tällä aloituksella plussalaisten hyvyyttä ja empaattisuutta, mutta eipä sitä löydy keneltäkään. olen syvästi pettynyt :/ säälin teidän lapsia :(

Omien lasten hyväksihän ne kuitenkin menisi ne rahat...

Mitäs itse tekisit?

Alkuperäinen kirjoittaja viia:

Mitäs itse tekisit?

Näinpä. Ja miksi kauneusleikkaus on vähemmän itsekästä kun vaikka laskujen/lainojen maksu :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja viia:

Mitäs itse tekisit?

lahjoittaisin rahat hyväntekeväisyyteen.

Yhteistyössä