jos saisit 1000e,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ritu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mulle tulee varmaan enemmänkin ja säästöön menee kesää varte ja sitten maksan visan pois, johon olen ihan tahallani päästänyt nyt liikaa maksua, ostin lapselle sukset yms.

Tilin jatkoksi vaan.

Mutta tulevia rahareikiä on ainakin lämpökamerakuvaus ja kesällä pojan huoneen kylmäsiltojen katkominen ja lisäeristys. Sinnehän se hulahti ja lisääkin varmaan tarvitaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
huomenna saan perintöä hiukan vajaat 7000 e enkä tiedä mihin laitan, kaikkea jo on. Kait säästöön.

Kannattaa laittaa vaikka rahastoon, jos ei ole pakko saada tiettynä hetkenä pois
Tuota olen miettinyt yhtenä vaihtoehtona. Kun kaikkea on ja talokin maksettu ja säännölliset tulot niin haluaisin jotenkin järkevästi tuon summan käyttää.

haluaisin lähteä matkoille, mutta tällähetkellä luultavastikin käyttäisin ne ajokortin 2 vaiheen maksuun ja nintendo wiin ostoon :D ja jos rahaa jäisi niin jotain uutta vaatetta ;)
Kyllä helpottas tuo tonni, kun nuo kaikki olis nyt tässä hankintalistalla..

Alkuperäinen kirjoittaja kolmelasta:
Varaisin koko perheelle parin yön kylpyläloman. Remonttiin menis. Ja yleiseen elämiseen, kotihoidontuella kun on...

Mä testaan jos kotihoidontuella pääsee liiton avustettuun lomaan, saa nähdä olis se kiva. Ellei niin haen ens vuonna kun ensin sanon itteni irti.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja jippii:
minkä matkan tuolla rahalla sais?

no melkein minkä vaan. Lento Thaimaahan 700 jos ei oo aikaa hakea halpaa ja kyllähän sielä 300 pari viikkoa elää.

En menisi kyllä sinne telttamajotukseen. Sassin hotelli ainakin makso saman mitä suomessa

Yhteistyössä