Jos poika ei vielä 9-vuotiaanakaan pissaa seisten, onko peli menetetty?

• Viestiketjun aloittaja erityislapsen äiti
  • Ensimmäinen viesti
"joo"
Miesten virtsarakko tyhjenee paremmin kun he pissaavat istuen. Ei ole miehen mitta pissata seisten ja katsoa kuinka korkean kaaren saa.
Näinpä, ja jos tällä pystytään karsimaan edes osa eturauhasvaivoista, on se sen väärtikin.
Baarien pisuaarit lienee niitä harvoja tilanteita jossa kukaan edes näkee miten joku kusee, joten tartteko kenenkään tietää jos nyt pissaakin normaalisti istualtaan?

"vieras"
Onko vain lapsi erityislapsi vai oletko sinäkin joku erikoisaikuinen? Eikö ole aika omituista että opetat lastasi pissaamaan seisten? Mitä se asia edes kuuluu sinulle?

Silja.S
Ja minä kiroan, kun omat 4v. ja 6v. kusee pystyssä ja pahimmillaan suihku lorisee pitkin seiniä. Pystypissa on ok pihalla, mutta sisällä on vaan hyvä, jos vaivautuvat istumaan alas. Miksi yhdenkään pojan pitäisi pystypissaa tehdä. Opetelkoot taidon sitten aikuisena jos kokevat tarpeelliseksi.

"Vieras"
Juntit kusee seisaaltaan, paitsi tietysti ravintoloissa, joissa ei ole kuin pisoaari. Jos mun mies kusisi seisaaltaan, niin kyllä vituttaisi. En jaksa kuunnella mitään kusenlorotusta, jonka tarkoitus on vain ja ainoastaan viestiä, että "mä oon tällanen apinasta seuraava alfauros, enkä kykene muuhun, kuin merkkaamaan kusella reviiriäni myös kotona".

Olisit iloinen, että poikasi on toista maata.

kaarle
[QUOTE="Vieras";26406232]Juntit kusee seisaaltaan, paitsi tietysti ravintoloissa, joissa ei ole kuin pisoaari. Jos mun mies kusisi seisaaltaan, niin kyllä vituttaisi. En jaksa kuunnella mitään kusenlorotusta, jonka tarkoitus on vain ja ainoastaan viestiä, että "mä oon tällanen apinasta seuraava alfauros, enkä kykene muuhun, kuin merkkaamaan kusella reviiriäni myös kotona".

Olisit iloinen, että poikasi on toista maata.[/QUOTE]

Miehesin ei varmaan jaksa kuunnella kun löytynyt revasi väpättää kun suhiset pöntöllä...että näin. Naisten suhina vessassa on huomattavasti v-mäisempää kuin lirina.

Meillä 20 vee pissii seisten ja toivoisin kovasti voivani opettaa hänet vielä hoitamaan toimensa istuen. Roiskeita tulee, kun kuseskelee korkealta :(
Toisaalta ehkäpä siirtyy pian omia nurkkiaan sotkemaan.

Yhteistyössä