Jos perustan verkkokaupan, mistä löydän tuotteita joita voin myydä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yyyyyyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yyyyyyy

Vieras
Jos esim legon tuotteita haluan myydä, mistä löydän "haluatko jälleenmyyjäksi" linkin? Tuskin niitä kannattaa anttilastakaan käydä ostamassa :D

tuo nyt oli vain esimerkki. Kovasti yritän suunnitella ja googletella, mutta en pääse hankkeessani yhtään eteenpäin

Vielä ei ole yritystä, mutta jossain vaiheessa sellaisen haluan, kunhan olen selvittänyt ja suunnitellut kaiken valmiiksi

Pitäisköhän sun ENSIN keksiä mitä tarkalleen haluat myydä ja sitten alkaa suunnitella MITEN niitä tuotteita myyt...

Tukustahan noita tuotteita tilataan. Varmaan lähtisin Legon kohdalla selvittämään eka maahantuojaa ja sit sieltä kyselemään tukkusopimuksia ja -hintoja.

• Tykkää
Reactions: Pinki
Kyllä se idea olisi tärkein, että löytäisit jotakin erikoista tai edullista myytävää tai saisit verkkokaupastasi niin hienon, että ihmiset haluavat käydä tutustumassa ja sitten jopa ostaa sieltä jotakin. Tiesitkö, että vaikka verkkokauppoja on Suomessa satoja (ellei tuhansia), suinkaan kaikki niistä eivät tuota omistajilleen voittoa..?

Minäkin suunnittelen joskus perustavani verkkokaupan. Minulla on yksi itse kehittämäni kaunis ja tarpeellinen tuote, jollaista en ole nähnyt missään myynnissä. Sen lisäksi pystyn tekemään samaan sarjaan sopivia muitakin tuotteita, kunhan aika vain riittäisi tylsän päivätyöni ohessa.

• Tykkää
Reactions: Sanna80

Yhteistyössä