M
mistä moinen tulikin mieleeni
Vieras
niin minkä firman perustaisit. Mikä olisi sellainen ala mikä voisi sinut elättää? Perustaisitko yksin vai jonkun muun kanssa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Voisin perustaa, mutta tää palsta on ihan viimeinen paikka, jossa kertoisin alan! :saint: Yksin tai miehen kanssa tai kavereiden kanssa...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Voisin perustaa, mutta tää palsta on ihan viimeinen paikka, jossa kertoisin alan! :saint: Yksin tai miehen kanssa tai kavereiden kanssa...
Kerro vaa tai miksi et kertoisi?
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä haluaisin perustaa firman, mut ei oo pääomaa eikä edes minkäänlaista ideaa et minkälaisen firman perustais
Mut joku maahantuontifirma olis varmaan kiva![]()
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä haluaisin perustaa firman, mut ei oo pääomaa eikä edes minkäänlaista ideaa et minkälaisen firman perustais
Mut joku maahantuontifirma olis varmaan kiva![]()
Mulla on idea, mutta sen hyvyydestä ei takeita. Pääomaa saisi kai jonain starttirahana, jos hyvin kävisi.