Jos perun saamani steriilisaatioajan, niin joudunko uudelleen jonon hännille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Eli sain lähetteen sterilisaatioon toukokuussa, sanottiin, että noin puolen vuoden jono. Tänään tuli kotiin kirje, jossa oli aika, joka on jo ensi viikolla. Verikokeisiin pitäisi mennä jo ylihuomenna. Itselläni on työtilanne niin kiireinen, että en oikein mitenkään voi jäädä pois töistä saikulle. Ja jo vajaan viikon päästä toimenpiteestä pitäisi kyetä lentämällä työmatkalle. Käyköhän nämä pätevästä syyst? Luulin, että operaatiosta tulisi ilmoitus pidemmällä varoitusajalla. Nyt on kaikki työsuunnitelmat jo tehty tälle kuulle.

Toki soitan huomenna, mutta ajattelin kysäistä, jos palstalla olisi tietoa? Enkä ole haluamassa aikaa millekään tietylle kuukaudelle, mutta hieman enemmän järjestelyaikaa toivoisin.

Ei ole just sterilisaatioon annettu aikaa, mutta mulla ainakin muissa toimenpiteissä "varoitusaika" on ollut juurikin tuollainen lyhyenlainen, ja kutsussa on lukenut, että "mikäli annettu aika ei sovi, ottakaa yhteyttä" ja puh.nro. Ei kai ne oleta että kaikki ihmiset pääsisivät ihan aina annetuille ajoille. Joten soita ja kysy. Toimenpide varmaankin lykkääntyy, mutta tuskin joudut jonon hännille.

Melko pitkä jono. Tehdäänkö niitä sit vähemmän ja kerätää useampi potilas samalle päivälle tms. ja siten voi taas mennä pitkä aika ennen kuin uusi mahdollisuus tulisi.

Ei kai siitä muutenkaan kovin montaa saikkupäivää tule?

Yhteistyössä