A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja LUPINI:Mikä on loop hoito ?
sähkösilmukka hoito.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:papa oli luokka 3. ja kävin tutkimuksissa, lääkäri suositteli samantien loop-hoitoa.
tämän enempää en tiiä, ennenku tutkimustulokset selviää.
Alkuperäinen kirjoittaja LUPINI:Alkuperäinen kirjoittaja ap:papa oli luokka 3. ja kävin tutkimuksissa, lääkäri suositteli samantien loop-hoitoa.
Oliko sulla jotain pallukoita emättimessä?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:papa oli luokka 3. ja kävin tutkimuksissa, lääkäri suositteli samantien loop-hoitoa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mä olen harkinnut jo kohdunpoiston ja ikää ei ole "kuin". 27v. jo senkin takia, että vuodot ovat hirveitä! ja toisaalta, mieheni on ollut jo pian vuoden vasektomia jonossa. joten meillä on jo aikoja sitten ollut selvää, ettei lapsia enempää tule.
odotan vain jännittyneenä, että mihin tulokseen tulevat tutkimustulosten perusteella..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mä olen harkinnut jo kohdunpoiston ja ikää ei ole "kuin". 27v. jo senkin takia, että vuodot ovat hirveitä! ja toisaalta, mieheni on ollut jo pian vuoden vasektomia jonossa. joten meillä on jo aikoja sitten ollut selvää, ettei lapsia enempää tule.
odotan vain jännittyneenä, että mihin tulokseen tulevat tutkimustulosten perusteella..
Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mä olen harkinnut jo kohdunpoiston ja ikää ei ole "kuin". 27v. jo senkin takia, että vuodot ovat hirveitä! ja toisaalta, mieheni on ollut jo pian vuoden vasektomia jonossa. joten meillä on jo aikoja sitten ollut selvää, ettei lapsia enempää tule.
Voisin kuvitella, että aika vaikeaa on kohdunpoisto saada sun iässä. Ja aikamoiset vaihdevuosioireet ym. siitä seuraisi... Mun mielestä on kyllä aika paljon vaivattomampaa käydä kerran tai kaksi vuodessa papakokeessa!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mä olen harkinnut jo kohdunpoiston ja ikää ei ole "kuin". 27v. jo senkin takia, että vuodot ovat hirveitä! ja toisaalta, mieheni on ollut jo pian vuoden vasektomia jonossa. joten meillä on jo aikoja sitten ollut selvää, ettei lapsia enempää tule.
Voisin kuvitella, että aika vaikeaa on kohdunpoisto saada sun iässä. Ja aikamoiset vaihdevuosioireet ym. siitä seuraisi... Mun mielestä on kyllä aika paljon vaivattomampaa käydä kerran tai kaksi vuodessa papakokeessa!
mut, entä jos haluaa sen "helpomman" vaihtoehdon? ettei joka vuosi tarvisi käydä tutkituttavana? toki varmaan alkuun olisi jotain seuraamisia, mut entä sitten?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mä olen harkinnut jo kohdunpoiston ja ikää ei ole "kuin". 27v. jo senkin takia, että vuodot ovat hirveitä! ja toisaalta, mieheni on ollut jo pian vuoden vasektomia jonossa. joten meillä on jo aikoja sitten ollut selvää, ettei lapsia enempää tule.
mut, entä jos haluaa sen "helpomman" vaihtoehdon? ettei joka vuosi tarvisi käydä tutkituttavana? toki varmaan alkuun olisi jotain seuraamisia, mut entä sitten?![]()
MUN mielestäni olisi aika karmivaa kärsiä vaihdevuosista alle 30-vuotiaana. Varsinkin kun olen nähnyt miten vaikeaksi ne voivat elämän tehdä vielä siinäkin vaiheessa, kun lapset ovat jo muuttaneet kotoa ja on aikaa keskittyä "vain" itseensä...
Mutta hormonitoimintahan jatkuu jos munasarjoja ei poisteta. Näin minulle ainakin selvitetiin lääkärillä. Kohdunpoiston jlk vain kuukautisia ei enää tule, jihaa!!!
Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:Mullon edessä sama tilanne kuin sulla sh-äiti. Kerran on myoomia leikattu avoleikkauksella (olivat niin isoja, etteivät olis mahtuneet mistään pienestä reiästä ) ja kerran on sen jälkeen höylätty. Silloin lääkäri sanoi, että seuraavalla kerralla poistetaan kohtu :'( Nyt yritän epätoivoisesti raskautua ennen tuota tulevaisuudessa olevaa kohdunpoistoa. Ihan pikkujutun takia en kohtuani menisi poistattamaan, sillä siitä seuraa mitä todennäköisimmin vaihdevuosioireet; ainakin mun tädille kävi niin. Sen leikkauksesta en valitettavasti osaa sanoa mitään. Minkä kokoine sun myoomas on sh-äiti?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mut entä jos munasarjat jää, ni eikös sillo pitäis hormoni toiminta olla vielä normaalia?
eli, vaihdevuosi ongelmia ei pitäis vielä olla?
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mä olen harkinnut jo kohdunpoiston ja ikää ei ole "kuin". 27v. jo senkin takia, että vuodot ovat hirveitä! ja toisaalta, mieheni on ollut jo pian vuoden vasektomia jonossa. joten meillä on jo aikoja sitten ollut selvää, ettei lapsia enempää tule.
MUN mielestäni olisi aika karmivaa kärsiä vaihdevuosista alle 30-vuotiaana. Varsinkin kun olen nähnyt miten vaikeaksi ne voivat elämän tehdä vielä siinäkin vaiheessa, kun lapset ovat jo muuttaneet kotoa ja on aikaa keskittyä "vain" itseensä...
Mutta hormonitoimintahan jatkuu jos munasarjoja ei poisteta. Näin minulle ainakin selvitetiin lääkärillä. Kohdunpoiston jlk vain kuukautisia ei enää tule, jihaa!!!