Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:jaa-a vaikee sanoo, oisko lahjak. h&m saavat ite valita mimmoset tahtoo!?
Alkuperäinen kirjoittaja ....:No vaikka sellaset mistä tykkää. Jos esim et ole varma tykkääkö yhtään marimekon vaatteista niin sellasia ei ainakaan kannata ostaa. Kaikki ei tykkää niistä vaatteista. Kysy poikien äidiltä minkälaiset ols poikien mieleiset paidat.
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Legolla on kivoja paitoja, löytyiskö sieltä mitään..? Vai onko niillä kokoja? Minkä kokoisia vaatteita tuo vanhin käyttää..?
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:Pukeudutteko itse jotenkin julallisemmin? Jos pukeudutte, niin jotkut kivat kauluspaidat? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:Pukeudutteko itse jotenkin julallisemmin? Jos pukeudutte, niin jotkut kivat kauluspaidat? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Legolla on kivoja paitoja, löytyiskö sieltä mitään..? Vai onko niillä kokoja? Minkä kokoisia vaatteita tuo vanhin käyttää..?
152cm tai 158cm..on vähän pullukka ja siksi epäilen noita jokapoikapaitoja, kun ne on kapeita... kahdelle muulla se ei ole ongelma.
Nuo Legon vaatteet on jänniä, kokeiltiin nuorimmalla 10v pojalle Legon takkia tässä äskettäin, minusta se oli ihana - poika sanoi ehdottoman ei - oli jotain tekstejä selässä jotka ei poikaa miellyttäneet..
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:Pukeudutteko itse jotenkin julallisemmin? Jos pukeudutte, niin jotkut kivat kauluspaidat? =)
Just aloin miettimään, että kai ne harmaat ja siniset jokapoikapaidat saa luvan kelvata....vanhimmalle joku muu paita..