jos ostaisi mekon juhliin ja palauttais seuraavana aamuna ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hoto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hoto

Vieras
joo niin et kertokaapas yksikin hyvä syy, miksei voisi hommata "ilmaista" mekkoa ? Et menis perjantai-iltapäivällä vaikka lindexista ostaa mekon, jota pitää saman illan juhlissa , olettaen siis et hintalapun saa työnnettyä johonkin jemmaan ettei tarvi irroittaa...ja sit palauttaa sen "liian pienenä" seuraavana aamuna ?
Tässähän toki se riski on et mekko likaantuu, niin sit ei voi palauttaa...mut jos pysyy puhtaana, saa uuden, upean mekon oikeastaan ilmaiseksi juhliin, jota ei kuitenkaan tulis sitä toista kertaa pidettyä...
tällasta siis persaukisella...
kyl sen varmaan höyryttäisin ennen palautusta, ettei haise millekään hajuvedelle, mut onnistuukohan tällanen pikkuinen huijaus, jos siis mekko on moitteeton seuraavana aamuna, niinku minulla kyl aina on...

Minä suosittelen, että kierrät kirppiksellä. Tähän aikaan yleensä löytyy mekkoja ja niitä saa edullisesti. Esim yksi omista juhlamekoistani on maksanut vain 5 euroa. Ja aivan uuden veroinen.

no siis ei ole tarkoitus "koko ajan" tehdä, nyt vaan pikkujouluissa sen verran juhlavaa pukeutumista "vaadittu" ja tällei joulukuus perse suhteellisen auki....kirppareilta ei löytynyt !
Ja ihan siksikin vaan että en haluu kotii pyörimää mitää paljettiunelmaa ku sellaista kuitenkaan toista kertaa ikinä käyttäis, tuskin sopisikaan, kun oon raskaana vatsa pömpöllään just nyt..
ja tiedän et oikeesti se on väärin mut näähän on ikään kuin valkoisia valheita,eí kellekää mitään haittaa jos näin nyt joutuu kerran tekemään ??!!

No on se väärin, vaikka kuinka puolustelisit ja kyllä ne kaupoissa tietää, että asiakkaat just sitä yrittää, tosi moni tähän pikkujouluaikaan. Älä viitsi pilata mainettasi tuollaisella.

Eihän kaupan edes tarvitse ottaa tuotetta takaisin, jos siinä ei ole vikaa ja viallisen mekonko meinaat sieltä kaupasta tähän tarkoitukseen bongata, että voit sen palauttaa? Avokauppaan ei tarvi suostua, jos on aihetta epäillä, että aiot tuolla tavalla käyttää ja palauttaa.

Mieti vaan kuinka kivaa sinusta olisi maksaa "uudesta" mekosta täysi hinta ja huomata sitten, että se on "vain vähän käytetty". Mahdollisesti joutuisit pesemään mekon ennen omaa käyttöäsi ja materiaali saattaisi "kulahtaa" tms.

Jos ei ole varaa mekkoon, ei kannata mennä koko juhliin.

[QUOTE="Vieras.";29290678]Täällä on kolme hienosto rouvaa tehnyt tuota. Shoppailu ongelma heillä. Jäivät kiinni asiasta. Nyt porttikielto kauppoihin.[/QUOTE]

Millainen on hienostorouva? Ei kai voi olla hienostorouva, jos ei ole varaa edes maksaa elämäntyyliään?

Mikset voisi lainata joltain kaverilta?

Itse ajattelen, että ei se multa ole pois, jos joku on jo käyttänyt uutena ostamaani mekkoa kerran, jos en itse edes sitä huomaa.

Mutta olen kyllä sitä mieltä, että koko illan käytöstä jää usein jo sen verran jälkiä, että kauppa ei huoli takaisin. Olin itsekin kassalla aikoinaan töissä ja kyllä hyvin nopsaan huomasi, oliko vaatetta pidetty. Et ole ainoa, jolla on tuollaisia suunnitelmia pikkujouluaikaan :)

Vaatteen kangas pehmenee käytössä vaikka mitään jälkiä ei varsinaisesti näkyisikään, kangas tuntuu kuitenkin jo erilaiselta, jos vaatetta on pari tuntia pidetty, varsinkin kun kyseessä on vaate, joka on suoraan ihoa vasten. Kaupassa niillä on kuitenkin vertailukohtana aika paljon ihan käyttämättömiä vaatteita.

Kuluttajana sulla on tietenkin oikeus muuttaa mielesi, mutta mitäs jos mekolle sattuukin jotakin? Otat joka tapauksessa riskin ja jos et voi palauttaa mekkoa tulet olemaan vihainen siitä, että pitkiin mennä ostamaan Lindexin kallein mekko.

Myyjät kyllä tietävät, älä aliarvioi heitä, mitä olet tehnyt mekon kanssa. Toivotaan, että kotiseudullasi on muita vaateliikkeitä, koska lainauksesi jälkeen jokainen kaupassa tietää että pummi on taas liikenteessä. Ei kannata palvella. KAnnattaa miettiä miten elämä jatkuu pikkujoulujen jälkeen käytettyäsi hyväksi kauppaa.

Onko teillä vaatelainaamoja? http://www.nopsatravels.com/nopsa/klubi/

Yhteistyössä