Jos ostaa visalla, tuleeko maksu kokonaisuudessaan vai osissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja visa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

visa

Vieras
siis jos käytän visaa esim. 100eurolla, pitääkö se 100euroa maksaa kokonaan, kun lasku tulee, vai onko siinä joku "osamaksumahdollisuus"?

Kiitos kun autatte tyhmää... :)

Eikö se ole ihan siitä kiinni millaisen maksusuunnitelman olet valinnut? Mulla on visan lyhennys vähintään sen 100?/kk. Jos jotain isompaa ostaa niin saahan sen kerralla maksaa mutta vähintään siis toi 100?.

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Riippuu ihan siitä, onko sun Visa maksuaikakortti, vai luottokortti. Mulla visa erääntyy aina kokonaisuudessaan seuraavan kuun viimeinen päivä, oli mikä oli...

Aaaa, se menee näin! Mulla on sama systeemi kuin sulla ja olen sitä mieltä, että se on parempi. Saa korotonta maksuaikaa (poislukien vuosimaksun).

Riippuu ihan siitä, onko sun Visa maksuaikakortti, vai luottokortti. Mulla visa erääntyy aina kokonaisuudessaan seuraavan kuun viimeinen päivä, oli mikä oli...

Jaa, en ees tiedä, mimmonen visa mulla on... tarttee kai selvittää. Kiitos vaan!

Alkuperäinen kirjoittaja visa:

Jaa, en ees tiedä, mimmonen visa mulla on... tarttee kai selvittää. Kiitos vaan!

Koitas katsoa, näkyykö sulla verkkopankissa sitä maksusuunnitelmaa. Sieltä pitäisi löytyä se minimi lyhennyksen määrä per kuukausi. Jos tuo minimilyhenny on 100% niin silloin se tarkoittaa että koko summa on maksettava kerralla pois.

mulla on sellanen et maksan erissä pois jos haluan ja mun mielestä se on todellakin kätsympi! ei tarvii panikoida jos sattuisikin niin että ei olisikan rahaa maksaa kerralla koko summaa pois. suosittelisin ottamaan osamaksulla.

mieti nyt, jos haluaisit tehdä jonkin isomman hankinnan, niin voit lyhennellä sitä sellasissa erissä kuin haluat, mutta ei tarvii "heti" olla sitä summaa kasassa.

Mulla ja miehellä kummallakin 5000 euron luottorjalliset Visat ja minimilyhennys mulla 500 ja miehellä 1000 / kk, mutta yleensä toki maksetaan laskut kerralla pois ilman korkoja. Lähinnä matkustelua varten ( hotellien ja lentojen maksut ) isot luottorajat.

Yhteistyössä