jos on tooriset linssit, voiko silti pitää norm piilolinssejä?

Kokeilemalla varmaa selviää. Mulla tooriset linssit enkä tosiaan näkis tavallisilla linsseillä selvästi :) Tai siis selviääki kokeilemalla :LOL: Kannattaa optikolla käydessä pyytää kokeilupari linsseistä :)
 
vieras
Voi ei, luin että jos on tooriset tissit...
Mulla on tuon juuri ilmenneen lukihäiriön lisäksi myös pientä hajataittoa ja aina minulla on tavalliset piilarit. Taittoa siis ilmeisesti tosi vähän ja ilmenee vain jos esim. hieman hämärässä koitan ripustaa pyykkiä narulle, niin ei hahmota etäisyyttä pyykkinaruun. Muuten ei ole ongelmia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
En ole koskaan kokeillut mutta olen tuota miettinyt. Tavalliset piilarit olis vaan selvästi halvempia :whistle:
no mie tilasin itelleni värilliset linssit missä on vahvuus mutta se ei korjaa hajataittoa..
Kerropa sitten miltä vaikuttaa kun ne saat. Noita hajataittoa korjaavia piilareita olen vaan käyttänyt.
 
Jaa
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
miulla cyl - 1.75 et onkohan se paljon??? -2.25 on sit vahvuudet...
Ei.
Ei ku hetkonen. Siis hajataitto -1.75 vai?
niin. tai siis bc 8.5
sph -2.25 cyl -1.75 ax 90
Sulla siis molemmissa silmissä ilmeisesti sama vahvuus ja toi hajataitto.

Mulla on toisessa cyl -1.75 ja toisessa -0.7. Sit vielä ax 75 ja niitä ei ole tarjolla kuin tasa asteille.. Pitää ottaa piilarit, jossa on joko ax 70 tai 80. Et koskaan en ihan tarkasti tule piilareilla näkemään.

Pitää mennä leikkaukseen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
miulla cyl - 1.75 et onkohan se paljon??? -2.25 on sit vahvuudet...
Ei.
Ei ku hetkonen. Siis hajataitto -1.75 vai?
niin. tai siis bc 8.5
sph -2.25 cyl -1.75 ax 90
Sulla siis molemmissa silmissä ilmeisesti sama vahvuus ja toi hajataitto.

Mulla on toisessa cyl -1.75 ja toisessa -0.7. Sit vielä ax 75 ja niitä ei ole tarjolla kuin tasa asteille.. Pitää ottaa piilarit, jossa on joko ax 70 tai 80. Et koskaan en ihan tarkasti tule piilareilla näkemään.

Pitää mennä leikkaukseen :)
joo miulla on molemmissa silmissä samat lukemat, tosin olen huomannu et telkkua kahtoessa käännän päätä oikealle et voi olla et taas on vasemmas silmäs eri lukema. silleen se paljastui aikoinaan ku kanitin päätä telkkua kahtoessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
En ole koskaan kokeillut mutta olen tuota miettinyt. Tavalliset piilarit olis vaan selvästi halvempia :whistle:
no mie tilasin itelleni värilliset linssit missä on vahvuus mutta se ei korjaa hajataittoa..
Kerropa sitten miltä vaikuttaa kun ne saat. Noita hajataittoa korjaavia piilareita olen vaan käyttänyt.
joo. tilasin ruskeat. olen ite vihreä silmäinen. ja jos pystyy olemaan edes yhden illan niitten linssien kanssa niin olen tyytyväinen.
 
no nyt ne tuli. ei ne ole kyl ruskeat vaan tehostaa omaa silmän väriä eli nyt silmät on tummanvihreänharmaat.. ja nää ei siis ole tooriset linssit vaikka tarvitsisin, ei näillä kyllä koko päivää katsella mutta yhden baari-illan ihan mukavasti xD
 

Yhteistyössä