Jos on tehnyt abortin ja uudestaan raskaana niin eikö silloin pitäisi sossujen tms.

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
-.-
[QUOTE="vieras";27066818]syynätä onko vauvalle varmasti tulossa hyvät olosuhteet vai pitääkö ottaa huostaan heti synnäriltä??[/QUOTE]

Häh, mitä hittoa?
Ai siis lapsella tulee olemaan 100% varmuudella huonot olot jos äiti on aiemmin elämässään tehnyt abortin?? wtf?

Siis ilman muuta, ku ei noilla sossuilla muutenkaan ole tarpeeksi puuhaa...

En tykkää omasta abortistani puhua, mutta kerron nyt sen verran että erään erittäin villin kesän jäljiltä huomasin olevani raskaana. Isä ehdokkaita oli useita. Siinä yksi syistä miksi päädyin aborttiin. Se ei suinkaan ollut ainut syy, mutta muita en täällä ala ruotia.

Nytkö mä en sitten vuosienkaan päästä parisuhteessa olis valmis saamaan lasta? Aina ei mee toisten järjen juoksu kaaliin, ei niin millään.

tytyty
Minä tulin raskaaksi pari vuotta sitten. Olin juuri pari kuukautta aikaisemmin aloittanut uudessa työpaikassa. Miehen kanssa kinasteltiin koko ajan, olin epävarma suhteen tilasta. Rahatilanne oli huono. Ehkäisyä emme käyttäneet sillä luulimme miehen olevan hedelmätön. Olin 21-vuotias enkä kokenut olevani valmis äidiksi noin vain yhtäkkiä. Varasin siis ajan aborttiin. Ennen kuin aborttia ehdittiin tehdä, raskaus menikin kesken. Vaikka keskenmeno tuntui helpotukselta sillä hetkellä, tapahtumat laukaisivat minussa vauvakuumeen hieman myöhemmin. Vauvakuumeeni tarttui mieheenikin. Suhteemme alkoi mennä parempaan suuntaan emmekä enää riitele jatkuvasti. Menimme kihloihinkin. Rahatilanne on paljon parempi. Reilu vuosi keskenmenon jälkeen jätin ehkäisyn pois ja kuukauden kuluttua siitä olinkin jo raskaana. Tällä kertaa raskaus oli iloinen asia. Nyt odotamme esikoisemme syntymää kärsimättöminä ja olemme kotona valmistelleet hänen saapumistaan innolla. Uskomme tarjoavamme pienelle tulokkaalle hyvän ja rakastavan kodin.
Mutta jos abortin tekeminen (tai meidän tapauksessamme abortin suunnittelu) tekee meistä kelvottoman perheen ja sossujen pitäisi kytätä meitä erityisen tarkasti niin....

"vieras"
Eli nyt kun olen 30v ja raskaana, lapsi otettais pois sillä perusteella synnärillä, että tein abortin 19v petturimiehen, oman lapsellisuuden ja opiskelun takia? Hui kamala ajatus :O Eikö riittävä rangaistus ole jo siinä että tunnen edelleen syyllisyyttä, vaikka silloin koin ettei ole vaihtoehtoja... minusta on.

"vieras"
Olin raskaana viime vuonna ja tein abortin. Nyt olen raskaana ja synnytän vielä tänä syksynä. Syynättäväksi vaan siis.
p.s Keskeytys tehtiin geneettisistä syistä ja jouduin synnyttämään pienen vauvamme.

[QUOTE="vieras";27070461]No kyllähän se hämmentää jos ensin tehdään abortti vedoten sosiaalisiin syihin ja muutaman kuukauden kuluttua odotetaan lasta.[/QUOTE]

Kävikö mielessä,että mikään ehkäisy ei ole 100 % varma?
Jos ehkäisy pettää,tekee abortin ja niin käy uudelleen..eiköhän siinä saata tulla olo,että niin on tarkoitus.
Olisiko sitten parempi abortoida sekin,ettei veronmaksajat joudu elättäjiksi,kun huostaanotetaan lapsi josta vanhemmat kuitenkin pystyisivät todennäköisesti pitämään itse huolta?
Nuo sosiaaliset syyt kattavat kuitenkin monia asioita...

"vieras"
Mitään selityksiä ei tarvita siihen, että ABORTTI ON MURHA!!! Jokainen tietää miten raskaaksi tullaan ja miten uusi elämä alkaa! hitto miten vähä- älyistä porukkaa!

[QUOTE="vieras";27071893]Mitään selityksiä ei tarvita siihen, että ABORTTI ON MURHA!!! Jokainen tietää miten raskaaksi tullaan ja miten uusi elämä alkaa! hitto miten vähä- älyistä porukkaa![/QUOTE]

Jos abortti on murha, niin miksei lääkärit ilmianna abortin tekijöitä poliisille?

• Tykkää
Reactions: röppö
Ihanaahan se olisi,kun elämä olisi niin pirun mustavalkoista.
Esim raiskauksen seurauksena raskaaksi tulevan pitäisi pitää lapsi,jotta on oikeutettu saamaan vielä tulevaisuudessa oikeassa suhteessa ollessaan lapsia.
Kun sitten raiskauksen seurauksena syntynyt lapsi kyselee isäänsä,kertooko äiti hänelle miten lapsi on alkunsa saanut ja lapsi alkaa häpeämään itseään tai miettimään onko hän edes rakastettu koska on saanut alkunsa miten on..
Vai pitäisikö äidin valehdella lapselle?
Se siitäkin,että jokainen tietää miten lapsia alulle laitetaan..kaikki kun eivät ole vapaahetoisesti seksiä harrastaneet!:headwall:

Ja kun puhutaan siitä,kuinka abortti on aina murha..
Miettikää nyt jos lapsi on aivoton tai muuten niin sairas,ettei pysty elämään..

Mä en koskaan kannusta ketään aborttiin,mutta mun mielestäni jos ehkäisy pettää ja aborttiin päädytään ajatellen,ettei pystytä lapsesta sillä hetkellä huolta pitämään kertoo siitä,että nuo abortista päätöksen tekevät ihmiset osaavat kantaa vastuun ja ajatella.
Aborttikaan ei ole helppo ratkaisu,siitä saattaa jäädä ihmisille elinikäiset arvet.

Ja tuo,että mietitään jos joku tekee tänään abortin ja vaikka 5 kk päästä tulee raskaaksi ja pitääkin lapsen..
Eihän meistä kukaan voi tietää hänen syitään.
Kukaan meistä ei voi OIKEASTI tietää miksi ihminen on päätynyt ratkaisuihinsa.
(sairaus tms..)

[QUOTE="vieras";27071893]Mitään selityksiä ei tarvita siihen, että ABORTTI ON MURHA!!! Jokainen tietää miten raskaaksi tullaan ja miten uusi elämä alkaa! hitto miten vähä- älyistä porukkaa![/QUOTE]
Moi Katylina

Yhteistyössä