Jos on tapahtunut onnettomuus niin miksi puhelimeen päästyään soitetaan sukulaiselle

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos käy joku onnettomuus vaikka katkeaa jalka ja kun pääsee ryömimään puhelimeen niin miksi soitetaan jollekin sukulaiselle, ystävälle joka sitten soittaa hätäkeskukseen. miksi ei itse soiteta suoraan hätäkeskukseen? tämä ilmiö on tullut eteen monissa jutuissa.



"Puhelimeen lopulta päästyään mies soitti aikuiselle pojalleen, joka puolestaan otti yhteyttä hätäkeskukseen".
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006106194.html
 
No en tiedä.
Itse en ainakaan meidän äidille soittaisi... kerkeäisin valua kuiviin, kun hän vain päivittelisi, että "herran jestas, miten sinä nyt silläviisiin, ja miten se oikein tapahtui, ja sinun pitäisi nyt mennä äkkiä lääkäriin, ja laitoitko desifiointiainetta, voi hyvä ihme, kun olen sata kertaa sanonut, että pitää olla varovainen....."
 
r0s
Noi vanhemmat ihmiset, miehet etenkään, eivät menisi lääkäriin saati sairaalaan kirveelläkään. Sikis pirautetaan pojalle kun ajatellaan että se tulee ja vie kotiin ja laittaa siteen ja hakee alkosta potun kipulääkettä,.
 

Yhteistyössä