jos on pankis tili omalla nimellään niin voiko silti se joka laittaa sinne tilille rahaa laittaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja magee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

magee

Vieras
niin kirjottaa saajaksi vaikka esko? eikös se mee kuitenki sen tilinumeron perusteella ja ihan sama mikä nimi on saajan kohdalla? tai jos on viite niin silläki on enemmän merkitystä ku sillä saajan nimellä?

huomaako pankki tollaset omituiset nimet siellä? kiinnostaako niitä edes tollanen?

aattelin vaan kun avasin uuden tilin minne tulis käytetyistä pikkareista tulevat rahat. sinne tilille sais ostajat laittaa rahansa ja saajaksi voisivat kirjottaa jonkun eri nimen ku mun oman nimen. omaa nimeeni ku en heidän tietoonsa anna. ja eihän ne sitä voi saadakaan tietoonsa vaikka laittavat mun tilille rahaa? eikö niin?

Alkuperäinen kirjoittaja magee:
niin kirjottaa saajaksi vaikka esko? eikös se mee kuitenki sen tilinumeron perusteella ja ihan sama mikä nimi on saajan kohdalla? tai jos on viite niin silläki on enemmän merkitystä ku sillä saajan nimellä?

huomaako pankki tollaset omituiset nimet siellä? kiinnostaako niitä edes tollanen?

aattelin vaan kun avasin uuden tilin minne tulis käytetyistä pikkareista tulevat rahat. sinne tilille sais ostajat laittaa rahansa ja saajaksi voisivat kirjottaa jonkun eri nimen ku mun oman nimen. omaa nimeeni ku en heidän tietoonsa anna. ja eihän ne sitä voi saadakaan tietoonsa vaikka laittavat mun tilille rahaa? eikö niin?

missä sää niitä myyt???

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja magee:

missä sää niitä myyt???

löysin netistä yhen seksisivuston sattumalta. siel on ilmotuksia

http://www.seksitreffit.fi/treffit/index.php?kid=4&catname=VAATTEITA+%2F+ALKKAREITA+yms

googlen kautta löysin tuon. on varmaan paljo muitaki mut en oo viä ehtiny tutkii niitä. useempaan paikkaan ajattelin laittaa ilmotuksen

Mut jos maksajan oma tili on samassa pankissa kuin sulla niin se kone muuttaa siihen oikean nimen saajan tilalle. Eli esim. Reiska Ostaja maksaa Osuuspankin tililtään Miina Myyjälle, jolla myös tili Osuuspankissa ja Reiska kirjoittaa Miinan antaman Martta Mallikkaan nimen saaja-kenttään, muuttaa Osuuspankin maksusivu Martta Mallikkaan nimen Miina Myyjäksi. Ja näin Reiska saa tietää Miinan oikean nimen. Mutta muita tietoja ei Reiska saakaan sitten tietää ja aika iso homma hänellä on selvittää kuka niistä 357:stä Miina Myyjästä tämä oikein onkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
http://www.seksitreffit.fi/treffit/index.php?kid=4&catname=VAATTEITA+%2F+ALKKAREITA+yms

googlen kautta löysin tuon. on varmaan paljo muitaki mut en oo viä ehtiny tutkii niitä. useempaan paikkaan ajattelin laittaa ilmotuksen

YÄK! Siis saa myydä mitä haluu, mut et joku on niin sairas et ostaa :whistle: .

:attn: Nettipankki ei ainakaan hyväksy maksua, jos nimi ja tilinumero eivät täsmää! :attn: Eli joudut sen nimes paljastaan, jos rahat tilille haluat. Ellet sitten jo avannu sitä tiliä väärällä nimellä.

Laita ne pikkuhousut postiennakolla, niin ei tartte omaa nimee välttämättä paljastaa. :D

PS. Ihan mielenkiinnosta, ostatteko sitä myyntiä varten erikseen näitä "pitsiunelma" alushousuja vai myyttekö niitä mitä ootte käyttäny arkikäytössä jo pidempään?

Itseltä on pari kertaa tultu kadulla tarjoutuun ostaan alushuosut jalasta ihan hyvillä summilla, en vaan oo kehdannu myydä kun ei oo sattunu oleen mitkään pitsiunelmat jalassä. :snotty:

Fetisistit nyt ostavat ihan mitä tahansa, millä on jotain yhteyttä naisiin, vaikka lyijykyniä, jos pystyy todistamaan, että ne ovat pimpissä käyneet. Moisten tavaroiden myyminen on alku prostituutiolle ja vääjäämätön lopputulos on se, että myyjä notkuu minihameessa kadunkulmassa käsivarsi täynnä neulanpistoja. Sitä ei käy välttäminen.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Joku haluis ostaa purkissa naisen kusta ja paskaa :x :x :x

joo, sellasen avulla voi yritää hämätä rikostutkikintaa, että (siellä jossain) käynyt puuhahenkilö olisi ollut nainen..pitänyt vain välillä luonnollista taukoaan, ja taas jatkanut puuhiaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Turbulenssi:
Fetisistit nyt ostavat ihan mitä tahansa, millä on jotain yhteyttä naisiin, vaikka lyijykyniä, jos pystyy todistamaan, että ne ovat pimpissä käyneet. Moisten tavaroiden myyminen on alku prostituutiolle ja vääjäämätön lopputulos on se, että myyjä notkuu minihameessa kadunkulmassa käsivarsi täynnä neulanpistoja. Sitä ei käy välttäminen.

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

ihan kuule pöksyjen myyntii jää mulla tää homma et älä lässytä siel :D

Yhteistyössä