M
Minä
Vieras
niin onko veroprosentti silloin 20%, miten päin vaan lasken tuota verokorttia netissä ja aina tulee veroprosentiksi 18,5 :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja rapu:Ehdottomasti pitää tilata verokortti sosiaalietuutta varten !!!!!
Voi kun ihmiset tajuais tämän.
Se on ihan eri kuin palkkakortti ja ihan eri prossalla.
Joten soitto verokorttipuhelimeen !
Alkuperäinen kirjoittaja rapu:Ehdottomasti pitää tilata verokortti sosiaalietuutta varten !!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja rapu:Ehdottomasti pitää tilata verokortti sosiaalietuutta varten !!!!!
Enhän mä nyt kysynyt pitääkö se tilata, kyllä kait apinakin tietää että se _pitää_ tilata, ihmettelin vaan miksi koko ajan veroprosentiksi tulee 18,5 vaikka tiedän että se ainakin sen 20 pitää olla.Siksi kysyin.
Alkuperäinen kirjoittaja Napander:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja rapu:Ehdottomasti pitää tilata verokortti sosiaalietuutta varten !!!!!
Enhän mä nyt kysynyt pitääkö se tilata, kyllä kait apinakin tietää että se _pitää_ tilata, ihmettelin vaan miksi koko ajan veroprosentiksi tulee 18,5 vaikka tiedän että se ainakin sen 20 pitää olla.Siksi kysyin.
No ei kai sen pakko ole sitä 20% olla :/
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Napander:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja rapu:Ehdottomasti pitää tilata verokortti sosiaalietuutta varten !!!!!
No ei kai sen pakko ole sitä 20% olla :/
Kun muistaakseni kelan etuuksissa lukee että vähintään 20% ottavat, siksi tuo tuli mieleen ja ens viikoksi pitää kortti toimittaa kelaan ja en tiedä uskallanko viedä korttia jossa veroprossa on alle tuon 20 ja netissä laskettuna en saa kuin tosiaan tulokseksi tuon 18,5 :/
Alkuperäinen kirjoittaja Napander:Kyllä miun mielestä muutoskortti on se mistä sen katsovat..On se prosentti mikä vaan.Jos et toimita verokorttia kelaan, niin sitten käsittääkseni ottavat tuon 20%.En ole kuitenkaan ihan varma, mutta luulisin näin :|