Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lentoemo-76:orion: mun käsittääkseni keltarauhaskysta ei ole samanlainen kuin keltarauhanen, eli a) osasiko lekuri etsiä myös kystaa? b) näkyykö sitä ultrassa lainkaan?
Kuinka pian sen ultran jälkeen alko kuukautiset? Nimittäin keltarauhanenhan surkastuu jo muutama päivä ennen kuukautisia, eli olisko se voinut olla jo surkastunut siinä vaiheessa? Nimittäin lämmöthän pysyy koholla muutamia päiviä vaikka keltarauhanen olisi jo surkastunutkin.
Alkuperäinen kirjoittaja lentoemo-76:Heips, sori kun täytyy olla tässä vähän pahanilman lintuna, mutta valitettavasti kohonnut lämpö ei kerro myöskään ovulaatiosta. Myös ovuloimattomilla naisilla lämpö on usein koholla kierron lopussa, sillä jostain follista on muodostunut keltarauhaskysta ilman ovista.
Eli jos ei vuoden sisällä tule raskaaksi tai jos kierto heittelee, kantsii käydä kuitenkin gynellä varmistamassa tuo ovulointi, koska siihen on sitten omat lääkkeensä.
.Itse mittailin puoli vuotta lämpöjä ja kuvittelin ovuloivani, koska lämmöt nousivat säännöllisesti kierron kaksi vipaa viikkoa,mutta en kuitenkaan ovuloi, vaan ilmeisesti mulla on vain noita keltarauhaskystia
Mutta jos on normaali alle 35 päivän kierto ja lämmöt kohoaa kierron lopussa, niin kyllä se yleensä on tosiaan merkki oviksesta.
+++++![]()