K
kertokaa pliis
Vieras
ja haluaiskin jäädä kotiin lasten kans kun äitiysloma loppuu, niin miten se menee? Jäädäänkö sitä hoitovapaalle normaalisti vai..?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö silloin saa työttömyskorvausta? Ystävältäni loppui työt juuri enen äitiyslomaa ja kun äitiysloma loppui siirtyi liiton rahoille.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö silloin saa työttömyskorvausta? Ystävältäni loppui työt juuri enen äitiyslomaa ja kun äitiysloma loppui siirtyi liiton rahoille.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö silloin saa työttömyskorvausta? Ystävältäni loppui työt juuri enen äitiyslomaa ja kun äitiysloma loppui siirtyi liiton rahoille.
silloin pitää olla työnhakijana ja työhön voi tulla lähtö milloin vain. Ei saa meillä kuntalisää.. paljonko kodinhoitotuki on? Onko ne siis ainoat tulot sitten lapsinlisän lisäksi, ei saa muuta, tai siis ei voi hakea muuta..?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ou god! pakko varmaan mennä töihin...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:ou god! pakko varmaan mennä töihin...![]()
Mä pärjäsin tällä summalla melkein 2,5 vuotta nyt lähden duuniin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:ou god! pakko varmaan mennä töihin...![]()
Mä pärjäsin tällä summalla melkein 2,5 vuotta nyt lähden duuniin
noo.. asuntolainaa pakko maksaa pitkästi yli tonni kuussa että ei ihan miehen tuloilla pelkästään eletä.. joo voishan sitä tosiaan liiton rahalle alkaa ja saada tonni kuussa mutta eipä se nyt houkuta alkaa työtä väisteleen ja on vähän moraalitontakin.
Alkuperäinen kirjoittaja sara:mulla on vähän sama tilanne. pitäs kai vaan jäädä liiton rahoille ja koittaa vältellä työkkärin kursseja ja töitä----
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja sara:mulla on vähän sama tilanne. pitäs kai vaan jäädä liiton rahoille ja koittaa vältellä työkkärin kursseja ja töitä----
masentaa.. ei 9kk ikäistä haluais laittaa hoitoon....
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Mä ainakin ilmoittaudun työkkäriin. Mut jos löytyy joku kiinnostava paikka ni sit meen töihin. Jos ei löydy ni sit tyydyn olemaan kotona. Nautin niistä rahoista sen aikaa mitä voin. Eikös se niin ole et 3 kertaa voi kieltäytyä ennen ku menettää rahat.
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Mä ainakin ilmoittaudun työkkäriin. Mut jos löytyy joku kiinnostava paikka ni sit meen töihin. Jos ei löydy ni sit tyydyn olemaan kotona. Nautin niistä rahoista sen aikaa mitä voin. Eikös se niin ole et 3 kertaa voi kieltäytyä ennen ku menettää rahat.