jos on jäänyt työttömäksi äitiysloman aikana...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaa pliis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö silloin saa työttömyskorvausta? Ystävältäni loppui työt juuri enen äitiyslomaa ja kun äitiysloma loppui siirtyi liiton rahoille.

silloin pitää olla työnhakijana ja työhön voi tulla lähtö milloin vain. Ei saa meillä kuntalisää.. paljonko kodinhoitotuki on? Onko ne siis ainoat tulot sitten lapsinlisän lisäksi, ei saa muuta, tai siis ei voi hakea muuta..?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö silloin saa työttömyskorvausta? Ystävältäni loppui työt juuri enen äitiyslomaa ja kun äitiysloma loppui siirtyi liiton rahoille.

silloin pitää olla työnhakijana ja työhön voi tulla lähtö milloin vain. Ei saa meillä kuntalisää.. paljonko kodinhoitotuki on? Onko ne siis ainoat tulot sitten lapsinlisän lisäksi, ei saa muuta, tai siis ei voi hakea muuta..?

294? ja hoitolisää voit saada riippuu tuloista

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
ou god! pakko varmaan mennä töihin... :(

Mä pärjäsin tällä summalla melkein 2,5 vuotta nyt lähden duuniin

noo.. asuntolainaa pakko maksaa pitkästi yli tonni kuussa että ei ihan miehen tuloilla pelkästään eletä.. joo voishan sitä tosiaan liiton rahalle alkaa ja saada tonni kuussa mutta eipä se nyt houkuta alkaa työtä väisteleen ja on vähän moraalitontakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
ou god! pakko varmaan mennä töihin... :(

Mä pärjäsin tällä summalla melkein 2,5 vuotta nyt lähden duuniin

noo.. asuntolainaa pakko maksaa pitkästi yli tonni kuussa että ei ihan miehen tuloilla pelkästään eletä.. joo voishan sitä tosiaan liiton rahalle alkaa ja saada tonni kuussa mutta eipä se nyt houkuta alkaa työtä väisteleen ja on vähän moraalitontakin.

Onneksi tuo mies tienaa niin pystyin olemaan kotona =)

Mullakin loppuu äippäloma kohta, enkä vielä ole varma mitä tekis. Haluaisin jäädä kotiin lapsen kanssa, mutta en taida saada kuntalisää eli sitten saisin vain sen 294e ja lapsilisän. Pakko kai ilmottautua työkkäriin. Jos sieltä kautta saa kutsun työhaastatteluun, pitää soittaa työnantajalle ja sopia haastattelu semmoseks päiväks, että vauvalle järjestyy hoitopaikka!

Alkuperäinen kirjoittaja sara:
mulla on vähän sama tilanne. pitäs kai vaan jäädä liiton rahoille ja koittaa vältellä työkkärin kursseja ja töitä----

masentaa.. ei 9kk ikäistä haluais laittaa hoitoon....

sanopa muuta :/
ja kht tosi naurettavan pieni, ja kun on paljon lainaa ja mies vaan tavan keskituloinen

Mä ainakin ilmoittaudun työkkäriin. Mut jos löytyy joku kiinnostava paikka ni sit meen töihin. Jos ei löydy ni sit tyydyn olemaan kotona. Nautin niistä rahoista sen aikaa mitä voin. Eikös se niin ole et 3 kertaa voi kieltäytyä ennen ku menettää rahat.

Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Mä ainakin ilmoittaudun työkkäriin. Mut jos löytyy joku kiinnostava paikka ni sit meen töihin. Jos ei löydy ni sit tyydyn olemaan kotona. Nautin niistä rahoista sen aikaa mitä voin. Eikös se niin ole et 3 kertaa voi kieltäytyä ennen ku menettää rahat.

tietääkseni heti 3kk karenssi..

Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:

edes kursseista ei voi kieltäytyä menettämättä päivärahoja!

Yhteistyössä