jos on irtisanottu

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
tuotannollisista ja talouellisista syistä niin silloinhan ei voi 9kk palkata uutta työntekijää. mut entä jos joku lähtee pois irtisanotun lisäksi niin voiko sitten?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Ei. Irtisanotuille on ensin tarjottava työtä ennenkuin voi ottaa uusia.
eli kun minut on irtisanottu ja entinen työkaveri lähtee pois omasta halustaan niin ei silti voi ottaa uutta työntekijää? oletko varma? jos noin niin kiitos kiitos!! :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Fiinukka:
Aika on 9kk ja irtisanotun voi palkata, mutta ei uutta työntekijää näin on!
minä kun olen riitauttanut irtisanomiseni niin jos ottaa uuden työntekijän on se voitto minulle. outoa vaan kun eilen työkkärissä sanoi ettei heidän kautta voi hakea nyt uutta,toisaalta ilmoituskin on jätetty eilen. liitosta sanoi äsken että jos sinne menee uusi murenee minun irtisanomisperuste. pitäiskö soittaa työkkäriin vai odottaa et sinne menee uusi työntekijä?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja NirppaII:
Kysy liitosta neuvoa, jos niillä on työkkärissä kuitenkin ilmoitus. Tai ota suoraan yhteyttä siihen työnantajaan ja iske tosiasiat pöytään!!
liitosta sanoi vaan että jos sinne menee uusi minun irtisanomisperuste murenee,katsotaan tilanteen kehittymistä.
muutenkin tuntuu etteivät oikein tee mitään siellä..
 
Viears
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja NirppaII:
Kysy liitosta neuvoa, jos niillä on työkkärissä kuitenkin ilmoitus. Tai ota suoraan yhteyttä siihen työnantajaan ja iske tosiasiat pöytään!!
liitosta sanoi vaan että jos sinne menee uusi minun irtisanomisperuste murenee,katsotaan tilanteen kehittymistä.
muutenkin tuntuu etteivät oikein tee mitään siellä..
Sitten kannattaa odottaa, että joku sinne otetaan. Muutenhan voit joutua itse takaisin
 

Yhteistyössä