Jos on humalassa pe-illasta su-iltaan, luokitellaanko alkoholistiksi?

  • Viestiketjun aloittaja Sinkkuäiti
  • Ensimmäinen viesti
Sinkkuäiti
Olen tapaillut yhtä kivaa miestä, mutta yksi juttu huolettaa... hän on kova juomaan viikonloppuisin, käytännössä juominen alkaa hänellä pe-iltana ja päättyy vasta su-iltana. Humalassa hän on hyväntuulinen ja mukava, ei oksentele tai muuta epämiellyttävää, mutta huolettaa silti. Mielipiteitä?
 
Siis ihan vakkariin tekee noin eikä vain se joku YKSI viikonloppu? Jos ihan enempikin tota harrastaa niin HÄLYTYSKELLOT soimaan ja vähän äkkiä. Ongelmia todella tulee sellaisen kanssa. Alkoholistiksi luen todellakin jos aina viikonloput tota!!!
 
Sinkkuäiti
Viikolla hän ei kyllä ryyppää... ja hoitaa kai työnsäkin joten kuten, kun on ihan ok hommissa ja akateemisesti koulutettu. En haluaisi niuhottaa hänelle turhasta, siksi kysyn ekana teiltä mielipiteitä.
 
Sinkkuäiti
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Siis ihan vakkariin tekee noin eikä vain se joku YKSI viikonloppu? Jos ihan enempikin tota harrastaa niin HÄLYTYSKELLOT soimaan ja vähän äkkiä. Ongelmia todella tulee sellaisen kanssa. Alkoholistiksi luen todellakin jos aina viikonloput tota!!!
Ollaan tunnettu 2 kuukautta ja oikeastaan joka viikonloppu sinä aikana hän on ollut kännissä ainakin pe- ja la-illan.
 
Jos tuota tapahtuu joka viikonloppu niin ota jalat allesi.Kyllähän se alkuhuumassa tuntuu että hän on mukava eikä oksentele yms humalassa.Mut mieti tilanne vaikka vuoden päähän,jos edes sinne asti jaksaisit moista katsoa,silloin jo aina torstai-iltaisin olisit valmis repimään raivoissas mieheltä silmät päästä kun tiedät mitä on taas 3 päivää tiedossa.
 
Sinkkuäiti
Äh... tämä on oikeasti tosi ihana mies, siksi en tahtoisi vielä luovuttaa. Olen koittanut vihjaista alkoholin käytöstä, varsinkin kun hän syö samaan aikaan masennuslääkkeitä. Olen sanonut että masennus voi johtua juomisesta. Eikö kellään ole positiivisia kokemuksia siitä että joku tuommoista harrastava on muuttanut tapojaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sinkkuäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Siis ihan vakkariin tekee noin eikä vain se joku YKSI viikonloppu? Jos ihan enempikin tota harrastaa niin HÄLYTYSKELLOT soimaan ja vähän äkkiä. Ongelmia todella tulee sellaisen kanssa. Alkoholistiksi luen todellakin jos aina viikonloput tota!!!
Ollaan tunnettu 2 kuukautta ja oikeastaan joka viikonloppu sinä aikana hän on ollut kännissä ainakin pe- ja la-illan.
Juu, ei hyvä :(.

 
Kysy nyt itseltäsi sitten. Haluatko, elämäsi jatkuvan hänen kanssaan. Selvästikään asia ei tule muuttumaan, jos hän ei tänä "kuhertelu" aikanakaan ole voinut kanssasi olla selvinpäin viikonloppuisin. Vai oletteko kännänneet aina yhdessä?

Musta on ihan sama lasketaanko alkoholistiksi vai ei. Mua henk.koht ärsyttää ihmiset, joiden on JOKA ikinen vapaa päivä saatava ainakin muutama olut. Mutta jos sä jaksat sellasta niin sehän on sun valinta.
 
Huono merkki.. aika paljon juomista. Mieti millaiset vanhemmat miehellä on. Mä sain omalta äidiltäni hyvän neuvon aikanaan että miehen vanhempia kannattaa katsoa niin tietää vähän mitä miehestä saa ja erityisesti miehen ja hänen äitinsä välejä...
2:ssa kuukaudessa tosin ei näe kuin kiiltävää ulkokuorta yleensä :) puolin ja toisin.

Mun miesskaalan kohdalla äiti on osunut oikeaan.. joka kerta. Tiedän että poikkeuksiakin on.

Itse juoksisin miestä jo karkuun pelkästään alkoholin käytön takia.. tai kun se on noin toistuvaa ja mies on "kiva kännissä". Hän takuulla tietää olevansa kiva kännissä ja varmaan hänelle se on se viikon kohokohta.
 
eräs
Onko kuitenkin päivällä selvä, vai korkkaako heti aamusta? Mielestäni, jos juo VAIN iltaisin ei ole merkki alkoholismista, mutta jos päivä alkaa kaljalla tms, niin kyllä mä sitten sanoisin että ongelmaa on..
 
vieras
Ei muuta! Tätähän moni nainen ajattelee juoppojen, väkivaltaisten ja muita häiriöitä omaavien miesten suhteen. Ja siinä sitten ollaan ongelmien kanssa :(

Ihanko tosissaan kyselet? Ja vielä sanot ihanaksi mieheksi? Juoppo, masentunut pillerinpopsija? Ei hyvää päivää :(

 

Yhteistyössä