Keittiönoita
...siihen, kun pitää nousta ylös, eikä nukuta vielä yhtään, kannattaako edes mennä nukkumaan vai onko järkevämpää nukkua huomenna turhanpäiväisessä palaverissa? :xmas:
Tota mä vähän pelkäänkin. Kun kello soittaa, läväytän sen hiljaiseksi ja kiskon peittoa tiiviimmin korviiniAlkuperäinen kirjoittaja vieras:hmm.. en tiedä. itse yleensä valvon, koska tiedän et jos nukahdan niin mua ei herätä pommikaan unen syvimmäs vaiheessa ainut haittapuoli on et jatkuvasti meinaa torkahtaa ja sit iltapäivästä tulee huono olo.
hyvä idea =)Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Mikset vaan noidu itseäsi uneen?
Valurautaisella taitaisi onnistua parhaiten B)Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä harmaana:hyvä idea =)
ja kun on KEITTIÖnoita niin varmaan paistinpannulla sitte se noituminen onnistuu kaikista parhaiten...
Ja viddu vie, eipä tarvi mennä koko kokoukseen! www.testaatäysiä.comAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Valurautaisella taitaisi onnistua parhaiten B)Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä harmaana:hyvä idea =)
ja kun on KEITTIÖnoita niin varmaan paistinpannulla sitte se noituminen onnistuu kaikista parhaiten...
*REPS*Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja viddu vie, eipä tarvi mennä koko kokoukseen! www.testaatäysiä.com
Pannu ohimoon nyt ja punkkaan! www.sairaslomaa.fiAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:*REPS*Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja viddu vie, eipä tarvi mennä koko kokoukseen! www.testaatäysiä.com
Ei hemmettiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Pannu ohimoon nyt ja punkkaan! www.sairaslomaa.fi