hmm.. vähän niin ja näin..
toi on mun mielestä arvokasta duunia ja sellaista missä sais tuotettua toiselle hyvän mielen ja itsekin (ainakin minä) saisi hyvän mielen, että voi olla jollekin hyödyksi ja auttaa.. mutta duunista pitäis pystyä nauttimaan eikä se saisi olla tuskaista pakkopullaa..
toisaalta suomen kesä on äärettömän lyhyt ja kaunis (mun mielestä) ja en tiedä sun tilannetta onks sulla lapsia/jos niin minkä ikäisiä, mutta jos haluis olla villi ja vapaa niin olisi kyllä mukava vaan nauttia kesästä ja uppoutua täysin itsensä/perheensä hemmotteluun... esim huominen rannalla, ylihuomenna museoissa, tiistaina koko päiväksi piknikille ja lukemaan kirjoja, torstaina himan perusteellinen siivous jne...
en tiedä... kyllä mä ehkä valkkaisin toimeentulotuen 1kk ajaksi. ihan vain tuon kesän vuoksi
mutta jos tämä olisi talvella, niin sitten ottaisin sen duunin.