Jos nyt olisi ihan suomessa vaan asuttava.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29231443:Jaa-a...siis jos jäisin ilman töitä ja yhteiskunnan tuet lakkautettaisiin, niin varmaan myisin kämpän ja muuttaisin tyttären anopin luokse Meksikoon. Eläisin kämpästä saaduilla rahoilla siellä noin 38 vuotta. Siihen mennessä pitäisi löytää sieltä joku Pedro elättäjäksi Tjaah, olisin 90 v tuolloin.
Jaa mä nyt olen ollut 2,5v tuloton.Melko utopistinen ajatus on että jäisi tulottomaksi.
Sama juttu. En usko, että ihan lähivuosina voidaan lakkauttaa kaikkia yhteiskunnan tukia. Pienentää niiden määrää kyllä voidaan, mutta ei ottaa kokonaan pois. Eli täysin tulottomaksi olisi vaikea Suomessa jäädä.Melko utopistinen ajatus on että jäisi tulottomaksi.
Ei se näytä yrittäjän puolisolla niin vaikeaa olevan. Vaikka olen työkkärin ja kelan kanssa asiasta jo pari vuotta tapellut niin työmarkkinatukea en vaan saa.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29231476:Sama juttu. En usko, että ihan lähivuosina voidaan lakkauttaa kaikkia yhteiskunnan tukia. Pienentää niiden määrää kyllä voidaan, mutta ei ottaa kokonaan pois. Eli täysin tulottomaksi olisi vaikea Suomessa jäädä.