Jos olisit sinkku, eikä sinulla olisi lapsia?

Varmaan tulis vietettyä aikaa kavereiden kanssa paljon paljon enemmän.. Mulla luultavasti ois kans koira :D Ja ehkäpä oisin reissannu vähän enemmän, ja koulu ois käytynä joten luultavasti myös työpaikka olis mahdollinen. Ikää 25v.
 
Mä olisin jossain ulkomailla. Vaihto-opiskelijana tai muuten vaan. Bilettäisin ja harrastaisin paheksuttavia suhteita :xmas:

32 v oon ja jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin aika ajoin meinaa pikkaisen ketuttaa ettei tuonkaltainen elämä ole enää mahdollista. En vaihtaisi lapsiani mihinkään, ja mieskin on mukiinmenevä kun pohjan ottaa pois :D, mutta etenkin tässä vaiheessa kevättä/kesää alkaa joka hiton vuosi se sama vapaudenkaipuu |O . No, hiton hauskaahan tuo (ulkomailla ramppaaminen, työskentely ja jamitus) oli niin kauan kunnes sitä kesti :)
 
vieras
olen 36. varmasti urheilisin vielä enemmän kuin nyt. oisin timmissä kunnossa siis. lisäksi ehtisin harrastaa luovia harrasteitani ja ehkäpä jo olisin kirjoittanut useamman kirjan.
 
brau
Elämäni olisi paljon tylsempää: :) Tuskin jaksaisin enää baareissa juosta - ne tuli nähtyän jo kauan ennen lapsia. Ulkomaille voisin lähteä, mutta reissaaminenkin on mukavampaa miehen kanssa ja sitäkin tuli harrastettua jo ennen lasten tuloa aika paljon. Kai minä tekisin pitkää päivää töissä ja luksisin illat kirjoja. Ikää 30v.
 
ex-sinkku
No kaksi vuotta sitten 28-vuotiaana ja lapsettomana sinkkuna, olin tosiaan aika sosiaalinen. Toisin kuitenkin kuin nähtävästi suurin osa luulee, sinkkuilu ja vilkas seuraelämä voi tarkoittaa muuta kuin biletystä ja irtosuhteita. Itse asiassa KUKAAN mun ystävistä tuossa iässä ei sinkkunakaan istunut pääasiassa, tai edes paljoa, baareissa.

Kun ei ole parisuhdetta, on tietysti aikaa käyttää ystävien kanssa olemiseen. Me ystävien kanssa shoppailtiin, käytiin ravintoloissa syömässä, leffoissa, viikonloppureissuilla. Matkustelin paaaaljon. Enemmän tietty myös ulkonakin käytiin, mutta suuria bilettäjiä emme koskaan olleet. Mekin kuitenkin teimme paljon töitä niin kuin monikin tuossa iässä, joten viikot meni pitkälti arjen pyörityksessä. Kotia piti siivota, ruokaa laittaa, urheillakin vähän, laskut maksaa..

Eli jos nyt yhä olisin sinkku, enkä olisi raskaana, noissa merkeissä varmaan elämä yhä pyörisi. Eikä se ollut huonoa elämää ollenkaan! Itse asiassa kurkkua vähän kuristaa se ajatus, että tästä lähtien on matkustelut paljon suuremman suunnitelun alla, jo rahallisestikin kun en tule olemaan töissä..
 
Mä tekisin töitä niin paljon kun voisi, oikea työnarkomaani olisin. Tykkään tehdä töitä, nyt en tietenkään voi tehdä töitä syksyllä niin paljon ku haluisin kun on ihana poika :). Ihan hyvä niin. Niin ikää on 22v.
 
TuhmaHauva harmaana
Asuisin edelleen lontoossa ,tekisin hanttihommia, joisin ja käyttäisin rahani muihin nostattaviin aineisiin... ELi aika tyhjää elämää veittäisin tähän verrattuna!! :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ex-sinkku:
No kaksi vuotta sitten 28-vuotiaana ja lapsettomana sinkkuna, olin tosiaan aika sosiaalinen. Toisin kuitenkin kuin nähtävästi suurin osa luulee, sinkkuilu ja vilkas seuraelämä voi tarkoittaa muuta kuin biletystä ja irtosuhteita. Itse asiassa KUKAAN mun ystävistä tuossa iässä ei sinkkunakaan istunut pääasiassa, tai edes paljoa, baareissa.

Kun ei ole parisuhdetta, on tietysti aikaa käyttää ystävien kanssa olemiseen. Me ystävien kanssa shoppailtiin, käytiin ravintoloissa syömässä, leffoissa, viikonloppureissuilla. Matkustelin paaaaljon. Enemmän tietty myös ulkonakin käytiin, mutta suuria bilettäjiä emme koskaan olleet. Mekin kuitenkin teimme paljon töitä niin kuin monikin tuossa iässä, joten viikot meni pitkälti arjen pyörityksessä. Kotia piti siivota, ruokaa laittaa, urheillakin vähän, laskut maksaa..

Eli jos nyt yhä olisin sinkku, enkä olisi raskaana, noissa merkeissä varmaan elämä yhä pyörisi. Eikä se ollut huonoa elämää ollenkaan! Itse asiassa kurkkua vähän kuristaa se ajatus, että tästä lähtien on matkustelut paljon suuremman suunnitelun alla, jo rahallisestikin kun en tule olemaan töissä..

Näinpä määkin elelisin aika pitkälti.
 
Kävisin ulkona syömässä, hippaamassa, viikonloppumatkoilla Euroopan kaupungeissa, sisustaisin, shoppaisin, harrastaisin jotain säännöllistä, lukisin, kävisin leffassa ja olisin tod.näk. sellaisessa duunissa että viikonloppuisin olis välillä töitä.
Saattaisin myös opiskella työn ohessa.

...niin ja näin teinkin ollessani lapseton sinkku 26v-29v.

Nyt ikää ens viikolla 39v täyteen.
Mutta uskon että samoilla linjoilla mentäs.
 

Yhteistyössä