Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:no tietty paikkaan josta mua ei löydettäs![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Dude on varmaan lainannu niitä...ettiäkseen..no,tiiäthän mitä?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:no tietty paikkaan josta mua ei löydettäs![]()
:kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:no tietty paikkaan josta mua ei löydettäs![]()
elä nyt suutu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:meikkilaukku katottu, vessan kaikki paikat katottu, ei missään...
*muoks* niitä on kolmet tällä hetkellä hukassa :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:no tietty paikkaan josta mua ei löydettäs![]()
elä nyt suutu![]()
Suutun :kieh: ja nyt kerrot heti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:meikkilaukku katottu, vessan kaikki paikat katottu, ei missään...
Ne on siis tuutelilla :| Sit kun sä saat ne takas ne on ihan tahmeet :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Mieti missä oisit viimeks tarvinnu niitä.Oisko ne ohimennessä voinu jäädä kirjahyllyyn, keittiöön, eteisen kaappiin...?
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:meikkilaukku katottu, vessan kaikki paikat katottu, ei missään...
yyyyyyyyh :x :x :x mä en halua mällisiä pinsettejä :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:meikkilaukku katottu, vessan kaikki paikat katottu, ei missään...
yyyyyyyyh :x :x :x mä en halua mällisiä pinsettejä :kieh:
Mä aattelin sokeria, son käyttäny sitä houkuttimena :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Mieti missä oisit viimeks tarvinnu niitä.Oisko ne ohimennessä voinu jäädä kirjahyllyyn, keittiöön, eteisen kaappiin...?
Joo mä koitanki koko ajan, ei vaan sytytä, toissa pvänä taisin nyppästä karvan jos toisenkin.. :/ sitä en taas muista missä. Välillä ne on koko illankin mun kädessä |O