Jos olisit miljonääri, niin...

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
voisitko silti ostaa Halpahallin yms. vaatteita?

Tuli tällainen mieleen tuosta aloituksesta mieleen, jossa kysyttiin minkä merkkisiä farkkuja kenelläkin on. Mulle kun ei sillä merkillä ole väliä, kunhan tykkään farkuista ja ne sopii mulle.

Eli itse vastaan kysymykseeni, että voisin ostaa. Tottahan mä ostaisin kalliitakin vaatteita, mutta jos näkisin esim. Seppälässä jonkun ihanan paidan niin kyllä mä sen ostaisin. :D B)

En tiedä, ehkä minuun tarttuisi se hienokauppatarve, mietin sitä joskus kun kävelin suurkaupungin hienojen kauppojen ohitse, että kuinkahan paljon minulla pitäisi olla rahaa, että osaisin luontevasti mennä sellaisiin luksuskauppoihin edes sisälle :D

Jos ihan rehellisiä ollaan niin luulen että viettäisin arkeani jossain sellaisessa paikassa missä ei halpahallit ois lähikauppoja...
Jos ulos astuessa olisin suoraan boutique-kadulla niin en varta vasten lähtis halpisketjuihin :D ;)

riippu olisinko hetken miljonääri vai aina...

jos hetken niin ne silloin ostaisi vaan käyttäisin hyväkseni tilaisuutta ja ostaisin vaan kalleinta mutta jos aina niin ostasinihan mistä vaan.. kunhan olsii mieluiset

Alkuperäinen kirjoittaja Metsän omena:
Vaikka olisin miljonääri, niin en ostaisi mittän luxusvaatteita tms. Kyllä ne peruskuteet kelpaa.
Jotenkin tähän tapaan minäkin. Kenties jos jostain syystä saisin kutsun linnan juhliin tms kekkereille niin voisin ostaa jonkun kalliimman rievun, muuten pukisin vaan mukavaa päälle :)

Ostaisin..To9ki mulla on KALLIS maku,mutta EI varaa ostaa niitä ;)
JOten ostaisin just sellasen mikä silmää mielyttää(toki mukavakin täytyy olla),hinnalla ei olisi merkitystä.

noh, pelkoa miljonääriydestä ei oo, ku en ees lottaa (en usko siihen), mutta JOS näin kävisi, niin en varmana ostais HH-vaatteita, koska en osta niitä nytkään.

Yhteistyössä