Jos olisit miehesi ja hyvän ystävättäresi kanssa baarissa ja sinulle tulisi huono olo, mitä tekisi mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sani"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sani"

Vieras
a) huolehtisi voinnistasi ja lähtisitte yhdessä kotiin lepäämään.

b) mies jäisi ystävättäresi kanssa baariin jatkamaan iltaa kun sinä lähtisit taksilla kotiin.

c) ystävättäresi lähtisi mukaasi saattelemaan sinua ja miehesi jäisi yksin baariin.

vai joku muu vaihtoehto?

Varmaan riippuu siitä kuinka hyviä kavereita kaverini ja mieheni olisivat keskenään.
Luulen että todennäköisesti kaikki lähtisivät kotiin tai sitten mies jäisi kaverin kanssa istumaan iltaa ja lähtisin taksilla kotiin.

Tavallisena juhlana a. Miehen juhlana olisi hyväksyttävää myös c (esim miehen omat synttärit tms). Ei koskaan b. Tätä odotan mieheltä. Tällä hetkellä olen kylläkin ilman miestä...ehkä vaadin liikaa? ;D

[QUOTE="sani";24366152]a) huolehtisi voinnistasi ja lähtisitte yhdessä kotiin lepäämään.

b) mies jäisi ystävättäresi kanssa baariin jatkamaan iltaa kun sinä lähtisit taksilla kotiin.

c) ystävättäresi lähtisi mukaasi saattelemaan sinua ja miehesi jäisi yksin baariin.

vai joku muu vaihtoehto?[/QUOTE]

A on miun vastaus, pitkiin aikoihin ei kyllä olla käyty baarissa, mutta mies on sen tyypinen, että veisi miut kotiin, hoivasi minnuu eikä jäisi itse baariin. :)

Riippuu kuinka henkala minun olisi päästä kotiin eli jos matka olisi kalliskin ja olisi joku muu kyyti sovittuna, niin luultavasti lähdettäisiin yhdessä miehen kanssa kotiin... Mutta jos mun pitäisi lähinnä hypätä taxiin ja tulla kotiin tai pääsisin kotiin helposti muulla kyydillä niin tulisin yksin, koska en haluaisi pilata muiden iltaa sillä että mulle tulee paha olo.

Minulle ihan sama. Minä lähden kotiin. Todennäköisesti mies tekisi A:n tai sitten riippuen minun kaverista että haluaako jäädä niin sekin sopii. Yksin en usko, että hän haluaa jäädä, koska kotiin on niin pitkä matka. Ja kaveria en tarvitse kotiini minua hoitamaan, ellei hän ole meillä kylässä yötä.

Vaihtoehto A, mieheni ei ole niin hyvää kaveria kenenkään minun ystävän kanssa että jäisi iltaa jatkamaan. Tai vähän kummaksuisin jos jäisi, kun emme tosiaan juuri ole toistemme ystäviin tutustuneet (minä ainakin mielellään omin kaverini :D )

Yhteistyössä