äiti
Ollaan askarreltu lapsen kans aina jotain pientä, mutta joskus vois ostaakin jotain "oikeeta". Lapsi kun saa aina arvokkaat lahjat kummeilta.
peesi. toivon lahjaksi jotain muuta kuin tavaraa. eli ruokaa, juustoja, viiniä, suklaata, tai tavaraa, jonka voi käyttää eli hyvät tuoksut rasvat jneAlkuperäinen kirjoittaja No:No varmaan jotain mitä muutenkin haluaisin lahjaksi, ei se kummius ehkä siinä erityisemmin vaikuta.
Mun mielestä tää ois aika pölö. Mulla on 4 kummilasta plus omat lapset, ja tarvitsen vain yhen kalenterin, kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:Vuosikalenteri jossa joka kuukaudelle on lapsesta kuva....
Eli joka vuosi riittäisi, ei edes 9 vuoden jälkeen tympäisis? Kyllä me kuvia annetaan, tarha- ja koulukuvat, ja sitten jotain onnistuneita otoksia. Esikoinen kyllä varmaan osais vaikka jo ommellakin jotain pientä hyödyllistä, esim päärmätä pyyheliinan.Alkuperäinen kirjoittaja miä:mulle riittäisi ainakin tuo itse askarreltu, arvostaisin jopa enemmän ku jotain kaupasta ostettua, ja sit joku hyvä kuva kummilapsesta olis kiva
Kyse ei ollutkaan sustaAlkuperäinen kirjoittaja Joo:Mun mielestä tää ois aika pölö. Mulla on 4 kummilasta plus omat lapset, ja tarvitsen vain yhen kalenterin, kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:Vuosikalenteri jossa joka kuukaudelle on lapsesta kuva....
Lapsen kuvakalenteri ehkä sit mieluummin vaikka isovanhemmille.
Eikös tässä just kysytty, että mitä SINÄ jaluaisit lahjaksi, jos olisit lapseni kummi???!Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:Kyse ei ollutkaan sustaAlkuperäinen kirjoittaja Joo:Mun mielestä tää ois aika pölö. Mulla on 4 kummilasta plus omat lapset, ja tarvitsen vain yhen kalenterin, kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:Vuosikalenteri jossa joka kuukaudelle on lapsesta kuva....
No niin oli ja MINÄ haluaisin kalenterin. Hää kävi heti moittimaan. En määkään moiti kenenkään muun ajatuksiaAlkuperäinen kirjoittaja Sabira harmaana:Eikös tässä just kysytty, että mitä SINÄ jaluaisit lahjaksi, jos olisit lapseni kummi???!Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:Kyse ei ollutkaan sustaAlkuperäinen kirjoittaja Joo:Mun mielestä tää ois aika pölö. Mulla on 4 kummilasta plus omat lapset, ja tarvitsen vain yhen kalenterin, kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:Vuosikalenteri jossa joka kuukaudelle on lapsesta kuva....